Friday, June 08, 2007

Plejer er død?

Ja, så blev det dag 11 efter oplægning. Den dag vi alle venter på med åndeløs spænding - sådan cirka ihvertfald.

Og plejer er indtil videre åbenbart død! Det er jo en vældig god ting skulle man mene. Der er i hvert fald ikke mere blod end der hele tiden har været, men det kunne jo ske at ændre sig hen af dagen. En ting der dog næppe ændrer sig er, at en test ser sådan her ud:


Ikke umiddelbart det resultat vi var ude efter.

Blodprøven er på tirsdag, så der får vi det afgørende resultat, men håbet er nu væk her i huset. Nu ser vi frem til en sommer uden hormoner og med masser af alkohol...

Jeg skal selvfølgelig nok holde jer opdaterede såfremt der skulle ske noget usædvanligt i løbet af dagen - såsom at jeg fx. ikke begyndte at bløde....

Labels: , , ,

11 Comments:

At 9:01 AM, Anonymous Anonymous said...

Hmmm... Er det kun mig der kan se en streg nr. 2 på den test...?

 
At 9:07 AM, Blogger Mira said...

Ja altså helt ærligt synes jeg også jeg kan se den der anden streg. Men det kan måske være min "jeg har stirret på for mange negative tests og kan se streger overalt" sans som man udvikler over et langt infertilitets forløb der spiller mig et puds.

 
At 9:16 AM, Anonymous Anonymous said...

Jeg kan også se en streg nummer 2...kan vi få et større billede tak?
Søs

 
At 9:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Jeg kan også godt se spøgelsesstregen på billedet - men ifølge Amocca er den altså forfærdelig en-streget i virkeligheden :-(

kh Snow

 
At 9:55 AM, Blogger Signe og Jan said...

Jeg er af samme opfattelse som de andre der ses en skygge i hvert fald på min skærm

 
At 10:10 AM, Anonymous Anonymous said...

Har I da allesammen drukket, siden I ser dobbelt?

Amocca, du bliver nødt til at vente til tirsdag med den endelige dom. Nogen kvinder kan ikke teste positivt med en tissetest før længere henne... måske du er en af dem?

 
At 10:32 AM, Blogger Frøkenhat said...

Jeg krydser stadig.

 
At 10:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Jeg krydser ligeledes alt.. Men Amocca..

"Det er overstået" - går fint i tråd med "Ligeglad" holdningen..

Og i virkeligheden er det jo totalt ligemeget, hvis blodprøven viser, du er gravid.. Så bliver du jo bare lykkelig..

Men der er ikke noget.. så er slaget ikke så hårdt - du har ligesom mentalt forberedt dig.. for der er jo ikke noget... Så det var det.. det er overstået. Der er ikke noget.

(Og så vender jeg mig om krydser ALT hvad der krydses kan)

 
At 11:44 AM, Anonymous Anonymous said...

Okay Amocca, plet er væk, hvilket jo er godt. Testen er negativ, hvilket er skidt, men langt fra endegyldigt. Jeg testede altså negativt på 12 dagen og først positiv på 14 dagen for ægudtagning. Jeg kan godt forstå du gerne vil forberede dig på blodprøvesvaret, men vent lidt endnu. Bort set fra det synes jeg også den er svag svag positiv, men jeg tror da på dig, hvis du siger den er negativ.

Monja

 
At 11:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Hm, jeg ville ikke turde tisseteste så tidligt, det er meget usikkert, man hører jo om kvinder som ikke engang tester positiv på dag 14 - og alligevel er gravide.
Men lad os nu bare se om plet bliver væk i dag. Jeg håber og krydser.

 
At 1:15 PM, Blogger HBT said...

Når testdag først er tirsdag kan den negative test jo meget vel når at ændre sig til en positiv. Så jeg ville ikke opgive endnu hvis jeg var dig

Men jeg kan nu ikke se en streg 2 på den test, ser i alle syner? ;-)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger