Saturday, June 02, 2007

Et billede er vel et billede...

Der var engang jeg troede, at der var minimum to bestemte ting som jeg en dag ville få lov at poste indlæg om. Det ene var et billede af en test med to streger...

Bloggens arkiver går tilbage til sensommeren 2004 og endnu har jeg ikke fået lov at poste et sådant billede... Om det nogen sinde sker skal jeg på nuværende tidspunkt lade stå hen i det uvisse...

Den anden ting var et scanningsbillede – dette indlæg skulle naturligt nok have faldet lidt tid efter indlægget med billedet af den to-stregede test. Det har jeg heller ikke fået lov til...

Men det sidstnævnte kan der rådes bod på. Det er måske ikke lige den type scanningsbillede som man længes efter at poste, og det efterfølger ikke et indlæg med et billede af en test med to streger på... Men stadigvæk, jeg har et scanningsbillede, og et scanningsbillede er vel et scanningsbillede... eller noget....

Det var dette billede, der gjorde søsteren så rørstrømsk ved ægoplægningen, at hun måtte udnævne sig selv til moster far. Selv synes jeg mest af alt det er lettere grinagtigt – men jeg må da give dem, at hvis jeg skulle gå hen og blive gravid er det da en meget sjov ting at have...

Så, om ikke andet, så bare for at få lov til at sige, at jeg har postet et scanningsbillede, ja så får I det her.Det er derfor med stolthed jeg her fremviser et stk. livmoder indeholdende to små æggebasser - det er dem der er markeret mellem de to små hvide krydser....

Labels: , ,

6 Comments:

At 12:56 PM, Blogger Frøkenhat said...

:-) Sikke et par fine æggebasser - synes bestemt, de ser rigtig stædige og livsstærke ud!

 
At 2:21 PM, Anonymous Anonymous said...

Hehe - og der ligger så Bent og Bente ;-)

 
At 10:32 AM, Anonymous Anonymous said...

Frederik og Ingolf :-))

 
At 2:13 PM, Anonymous Anonymous said...

Fint billede af Sigurd og Viola. Er det ikke Viola til højre?

 
At 5:01 PM, Anonymous Anonymous said...

Hjertelig tillykke med det :) Fint billede.

 
At 9:46 PM, Anonymous Anonymous said...

He he - der ligger så Hugo og Heinrich :-) Hank er jo lissom udfaset :-)
Hæ hæ - der er da ikke lang tid til den 12. øhbøh, eller også er der... Men hvis nu JEG tager ventetidstorturperioden, så kan du spille ligeglad imens - hvad siger du til det? Deal eller no deal? Ha ha.
KRAMS fra Stinaen :-)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger