Wednesday, June 06, 2007

Midtvejsstatus

Jeg havde egentlig bestemt mig til ikke at skrive et midtvejsindlæg, for det er ikke et særligt "ligeglad" signal at sende...

Men nu er jeg altså halvvejs, og jeg må desværre sige, at fremtid ikke tegner alt for lys for forsøget... Der er blod! Ikke meget, men det er der... Og blod er ALDRIG et godt tegn i denne verden...

Ellers er ugen gået fint, masser af symptomer, som jeg jo udemærket ved er svindel og humbug, men ikke desto mindre jo noget der sætter gang i anti-ligegladstankerne...

Men symptomerne er desværre også på retur. Og sammenholder man det med den smule blod der også er... Ja, så tegner det et lidt for genkendeligt billede hvis I spørger mig...

Hvis tingene går som de plejer, så begynder jeg at bløde fredag...

Labels: , ,

7 Comments:

At 12:25 AM, Blogger Freudika said...

Alt er dumt og dårligt - det var overhovedet ikke sådan det skulle være :(

 
At 9:10 AM, Anonymous Anonymous said...

Åh Amocca. Det vil ikke være til at bære. Og selvfølgelig er du ikke ligeglad. Er det ok at jeg håber lidt endnu? Det er jo en kunstig situation og du ved jo trods alt ikke hvordan det skal føles, vel? Og tænk også på alt det positive ved dette forsøg – flotte æg og endda nogle i fryseren.

Midvejsknus fra Monja

 
At 9:12 AM, Anonymous Anonymous said...

Jeg håååååber stadig!

Krammer fra Snowsen

 
At 11:23 AM, Anonymous Anonymous said...

PIS godt du har nogen i fryseren. Håber der sker et mirakel, så du alligevel er gravid.
PISSELORT

 
At 12:08 PM, Anonymous Anonymous said...

Er det dumt at spørge om det blot kan være sarte slimhinder?

 
At 7:01 PM, Blogger Mira said...

Nej for dælen da. Håber blodet går væk igen!!

 
At 10:36 PM, Blogger Signe og Jan said...

ØV også. Men det kan jo være.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger