Tuesday, May 29, 2007

Der er ingen der savner Hank

Konklusionen må blive, at Hanks fravær fra dette forsøg er en ganske god ting. Dette baserer jeg på, at jeg lige nu ruger på to æg, der begge har en score på 2.2 og henholdsvis 7 og 8 celler...

Til den glemsomme læser, kan jeg fortælle, at jeg aldrig i mine tidligere forsøg har haft æg der var bedre end 3.1... Så det her er et kæmpe fremskridt.

Men gaveregnen stopper ikke her! For ud af de 11 æg vi fik ud, kunne otte af dem bruges. Af disse otte blev syv befrugtet og de fem af disse syv æg havde en score på 2.2... Det betyder derfor, at ikke nok med at jeg nu ruger på to fine æg, ja så har vi også, for første gang i vores behandlingshistorie, æg i fryseren - 3 stk. for at være præcis...

Min mand kunne desværre ikke komme med på Herlev idag. Selvom vi ellers altid har haft en aftale om, at han i det mindste skulle være tilstede i rummet når jeg "blev gravid"... Men eftersom han ikke kunne være der, ja så trådte lillesøsteren ind i rollen, og endte med at blive helt rørstrømsk og insistere på, at hun nu måtte benævnes Moster Far, eftersom det var hende der var tilstede ved oplægning...

Labels:

17 Comments:

At 8:38 PM, Anonymous Anonymous said...

Beautiful :)

Masser af held og lykke de næste uger!!

Kram fra Snow

 
At 8:45 PM, Anonymous Anonymous said...

Hejsa

Jeg har gennem længere tid ofte været inde og læse det du skriver. Og nu bliver jeg da lige nød til at sige, at det er et ret flot resultet du lige har lagt for dagen. Tillykke med det.
Pøj , pøj her fra.

 
At 9:18 PM, Blogger HBT said...

Ihhhhh hvor godt. Det er da rigtig fine æg. Håber for jer

 
At 9:19 PM, Blogger Frøkenhat said...

Hold kæft, hvor er det fedt! Stort tillykke herfra - og et endnu større held & lykke.

Sidder med et kæmpe smil og hååååååber!

 
At 9:31 PM, Anonymous Anonymous said...

Fedt!
Fanme godt gået. Det giver da håb ude i de små hjem for at der en dag kan komme en lille moccaline. Håber at det lykkes for jer denne gang.

 
At 9:45 PM, Blogger M said...

Moster far må lige tilføje, at vi fik et fint lille scanningsbillede med lysende prikker, der viser hvor de små gode æg befinder sig... Det er da svært ikke at blive rørstrømsk... Bener'n op - og hold igen med kaffen...
KYS fra Mira

 
At 10:18 PM, Blogger Mira said...

Eiiiij hvor flot Amocca, jeg tror på det !!!!! Det lyder bare rigtig lovende. Krydser alt hvad der krydses kan!

Mira fra madfemalescientist

 
At 11:36 PM, Blogger Signe og Jan said...

Super, så skal der ruges

 
At 7:52 AM, Anonymous Anonymous said...

Ihhhhh, det er sgu da et superforløb! Dømt til at gå godt ;-) Får du mon at vide om du var på den gode gammeldags behandling eller det nye stof?

 
At 8:31 AM, Anonymous Anonymous said...

Dejligt!!! Kun meget positive tanker og krydsede fingre herfra... det er sgu' superspændende det her!!
Søs

 
At 8:48 AM, Blogger Nilleper said...

Jeg krydser ALT hvad der krydses kan! Rigtig meget held og lykke.. og tillykke med de tre i fryseren.

Med venlig hilsen

Pernille

 
At 9:46 AM, Blogger Unknown said...

ej hvor dejligt... Jeg krydser også alt hva jeg kan... Og så endda nogen til frys..

cs

 
At 2:19 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg sidder faktisk med en stor klump i halse, jeg kender dig ikke med har fulgt dig LÆNGE. Hold op hvor jeg bare håber det er jeres tur NU.... Vil krydse de næste 14 dage!

Knus

 
At 3:49 PM, Anonymous Anonymous said...

WAUW hvor flot - tillykke, også med fryserindholdet :-) skønt!

Og sjovt, nu du siger det... den eneste gang da min mand bare ikke KUNNE være med, tja det var den gang hvor.... jeg så blev gravid. Til stor morskab for min veninde, som var med :-)

KRAM fra Stina

 
At 7:26 PM, Anonymous Anonymous said...

Hold da helt fast - nu er det sgu da blevet alt for spændende, mand altså!
Hvad sker der så nu?
Skal du til Herlev undervejs?

 
At 10:01 AM, Anonymous Anonymous said...

Bedste nyhed længe. Tillykke med det fine resultat. Forhåbentlig giver det troen tilbage, og Amocca, jeg siger jo, at jeg bare ved, at det er din tur nu. Pøj pøj med de næste 14 dage.

Mange knus fra Monja

 
At 4:03 PM, Anonymous Anonymous said...

Dejligt at komme hjem fra ferie og læse, hvor godt det er gået!!!! Super meget tillykke og held og lykke med rugningen!

Knus Tina

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger