Friday, May 18, 2007

Skiltet

Når man står af elevatoren på 14ende etage på Herlev Hospital, bliver man mødt af nogle fine lyseblå skilte, der peger en i retning af de forskellige afdelinger.

Det er jo en god ting, at vejlede sine patienter. Men jeg må være ærlig og sige, at jeg er så plat, at jeg første gang jeg så dem lo højt ,og siden hen småfniser hver gang jeg går forbi....

Jeg ville have taget et billede til jer, men min mobiltelefons kamera er simpelthen for ringe til at gengive det ordentligt, så I må nøjes med min rekonstruktion her:


Jeg ved ikke om skilte-opsætteren forstod ironien, men jeg værdsætter hans arbejde....

Labels:

4 Comments:

At 5:25 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg ville også have fnist. Med lyd på...

På Hvidovre hænger et skilt med en pil, hvor der står "Polyposeregister" - hva' fa'en er det? Et rum med en mappe med en oversigt over en masse poser?

 
At 6:03 PM, Blogger Mira said...

Spændende at du er igang igen Amocca. Håber virkelig at denne gang er lykkens gang for dig!

 
At 8:34 PM, Blogger Amocca said...

ifølge min ven google er Polypose en sjælden arvelig sygdom, som starter som små polypper i tarmen, som kan udvikle sig til kræft...

så det lyder egentlig ikke rart... din forklaring er egentlig bedre :D

 
At 1:04 AM, Anonymous Anonymous said...

Nej øv da - det er da ikke særlig rart. Underligt med sådan er "register" med eget skilt lige ved fertilitetsklinikken...

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger