Thursday, May 17, 2007

Great Eggspectations...

Endnu en tur på tværs af det danske rige. Endnu en tur i stigbøjlerne på 14ende etage på Herlev...

Lægen var svensk, det kunne han jo ikke gøre for, og tydeligt skuffet over mine æg. Det er 5. stimuleringsdag, og jeg synes måske ikke at forventningerne burde have været særligt store... Men åbenbart er de vant til, at deres forsøgspatienter allerede er klar til få taget æg ud omkring dag 9...

Der måtte jeg jo så skuffe ham grumt. For det småral, der sidder og dingler i mine æggestokke, er hverken helt eller halvt klar til at tage nogen steder hen endnu... Slimhinden lå på en knap 7, og ingen af folliklerne var over 9 mm...

Jeg er nu startet på Orgalutran-indsprøjtninger, som skal hæmme ægløsning. De skal sprøjtes ind i låret, så det er da noget jeg alrig har prøvet før... spændende... eller noget... hmmm.... måske ikke... Men hvorfor klør det? Det svier ikke på samme måde som Pregnyl, det klør... inde under huden... mærkeligt...

Standardpakningen er kun på 4 sprøjter. "Men hvis du ikke er klar på dag 9, må vi jo udlevere nogle flere...", konstaterede sygeplejersken...

Og det har hun jo ret i...

Labels:

4 Comments:

At 10:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg har altså stukket den der ægløsningshæmmende fætter i maven hver gang... Hmmm... Låret - lyder til at gøre nas...

Jeg vil messe over dine æg, så de vokser sig store.

Sær kommentar, beklager.

 
At 10:57 PM, Blogger Amocca said...

den skal i låret for at hvis man nu pludselig får udslæt eller allergisk reaktion eller noget, så kan man bedømme om det er den - eller om det er det nye test-drug ting der har skylden...

 
At 11:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Jeg har lige været igennem det samme projekt på Hvidovre. Jeg fik først taget æg ud på 13. dagen, men det var faktisk deromkring, de forventede, det skulle ske. Så de har tilsyneladende ikke afstemt deres forventninger over klinikkerne! Orgalutran sved på mig, og jeg kunne godt have været den foruden! Jeg håber, at det kommer til at gå godt for dig. Hilsen Rebecca.

 
At 12:28 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg tror også det er fordi der er en lortenål på Orgalutranen - det sved og kløede også på mig.
Hepper på dine æg!

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger