Sunday, May 13, 2007

Ud og se med DSB

7 timers transport for en gynækologisk udersøgelse, 4 blodprøver og to indsprøjtninger. Lyder der som en god deal?

Nå, men hvem skulle tisse lige da hun ankom til sygehuset? Og 5 minutter senere, hvem bliver så bedt om at frembringe en urinprøve? ups. Nå, men eftersom prøven var for at teste om jeg var gravid... ja,så endte vi med at skippe den, eftersom det jo er en fysisk umulighed...

Sjovt som ting hænger ved egentlig... Jeg samlede, loadede og injicerede mig selv med Puregon pennen i løbet af ca 4 nanosekunder... Så selvom det er længe siden, er det åbenbart lidt ligesom at cykle...

Det går godt nok hurtigt det her kort protokol. Jeg fik min mens igår og idag er jeg så igang. Ingen ventetid, ingen nedregulering, ingen Hank...

Nu har jeg et par dage herhjemme, før jeg på torsdag endnu engang skal ud og se med DSB...

Labels:

5 Comments:

At 8:35 AM, Anonymous Anonymous said...

Jeg ved godt, at du selv har blandede følelser omkring det her, men jeg kan altså ikke lade være med at være ret spændt på dine vegne... er det ok?
:-) Søs

 
At 2:55 PM, Anonymous Anonymous said...

Spændende! Træls med de lange køreture - har du ikke nogen andre ærinder du kan hygge dig med herovre på djævleøen, så det bliver lidt mere tåleligt?

 
At 6:55 PM, Anonymous Anonymous said...

Du kan drikke latte med mig!! :-D

 
At 7:44 PM, Blogger Frøkenhat said...

Lang togtur for sådan et kort besøg - mon der skal læses bøger undervejs? Eller mediteres? Eller studeres togpassagerer? Håber du kan bruge tiden til noget godt.

Og så tillader jeg mig altså også at være en smule spændt. Og ja, den korte protokol er bare så meget mere human - men derfor må man jo gerne finde Hank frem alligevel. Bare sådan for sjov skyld - det er vigtigt at få luftet sit Id en gang imellem...

 
At 11:15 PM, Blogger QVINDEN said...

Spændende ... trods lange togture!

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger