Monday, December 19, 2005

Halvvejs

Hvad kan jeg sige? Vi er halvvejs og en statusrapport ville måske have været på sin plads, hvis der havde været noget at gøre status over. Men det er der ikke rigtigt. Den første uge var præget meget af bivirkninger, let kvlame, halsbrand, brystspændinger, niv og jag i underlivet osv. Lider stadig en smule af det, men det er vist ved at være på retur efterhånden...

Og eftersom jeg så som sådan ikke har noget at skrive om, og i ære af den snartkommende højtid, vil jeg istedet dele denne lille "Ode til Progestan", som jeg opfandt på et af mine utallige forgæves toiletbesøg her i weekenden... Til de af jer, der er musikalsk anlagt, kan den (med lidt god vilje) synges på "glade jul, dejlige jul"...

"Progestan, det er sagen
Så får du hård mave, hele dagen
halsbrand og hvidt snaask, så skønt
jag i livet, et bryst så ømt
Hvad var navnet igen?
Progestan, min ven..."

9 Comments:

At 9:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Hvilken skøn sang... du er jo et stor-talent!! :-)

Håber det bare er i din underbevidsthed at symptomerne forsvinder. Jeg krydser endnu.....

Knus Lotte H

 
At 10:56 PM, Blogger GitteK said...

jeg har hermed meldt dig til scenen er din.... forvent at Bubber ringer en af de nærmeste dage :o)

Tænk! og jeg som har tigget og bedt om en omgang progestan ;o) jeg aner ikke had jeg går glip af hehe...
men jeg ville nu stadig gerne ha´det!

Og Amocca 3+0 -tiden flyver!

 
At 11:32 PM, Blogger Freudika said...

3+0 ... slet ikke dårligt :-)

 
At 12:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg forventer osse at se dig til næste omgang scenen er din.

Det med den hårde mave er jo en (for)smag på graviditetens mange glæder. Sveskejuice er svaret. Det smager af h-til, men det virker.

 
At 12:52 PM, Blogger Solsikke said...

Kære Amocca

Jeg er sikker på at intet nyt er godt nyt! Det MÅ og SKAL simpelthen være nu det hele går op i en højere enhed for jer. Og hvor ville det også være dejligt hvis 2005 får lov til at ende positivt!

Knus,
Solsikke

 
At 1:36 PM, Blogger MariaG said...

Nu ved jeg hvilken sang jeg skal foreslå, når vi skal trave omkring juletræet ;o)

Tak for grinet!!!

 
At 3:55 PM, Anonymous Anonymous said...

Ha, ha... ja jeg må se næste omgang "scenen er din" og holde øje med dig!!!

 
At 9:44 PM, Blogger Mira said...

Krydser stadigvæk......
Håber dine symptomer munder ud i en knaldhamrende positiv test.
Lyder ellers lækkert med de der stikpiller :-}

 
At 10:29 PM, Blogger Spirren said...

Håber du for længst har slået dig ned som festskriver:-)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger