Friday, June 08, 2007

Har I røget crack?

Hvad sker der for jer? I må da være skæve eller fulde hele banden, hvis I kan se noget som helst der minder om en skyggestreg på det billede.... Tro mig, når jeg siger jer, at der var et kridhvidt felt med en flot rød kontrol-streg og intet andet. Og det var der stadig, efter at den havde ligget i 4 timer....

Så negativ, det er den!

Jeg er klar over at det er tidligt - og også at det er for tidligt - men det er trods alt 14 dage siden æggene blev befrugtede, så det er ikke hujende urealistisk at man eventuelt skulle have kunnet teste positivt idag...

Men, når det er sagt, så er den altså negativ... Og jeg er godt klar over, at det er for tidligt helt at afskrive forsøget, især når man sammenholder det med, at jeg overraskende nok endnu ikke er begyndt at bløde...

I løbet af dagen er jeg dog blevet i tvivl om, hvorvidt det jeg betragter som 11. dagen egentlig er dag 11 eller dag 10. Har jeg mon i mine tidligere forsøg talt oplægningsdagen som dag 1? Eller som dag 0? For jeg synes at huske, at det altid var 3 dage før blodprøven jeg begyndte at bløde... Og det er jo så først imorgen...

Og til de af jer (var det måske kun søs?) der insisterede på et større billede, så er her et, som er endnu mere grumset, guderne må vide hvad I kan få ud af det... Men tro mig - der er kun een enkelt streg...


Vi venter i spænding på morgendagen...

Labels: , ,

8 Comments:

At 12:44 AM, Anonymous Anonymous said...

Jeg har INTET forbudt røget før om 14 dage :-D

Din smukke kælling - jeg tror på en Fraggel i morgen eller nogle dage efter. Kunne være det smukkeste.

Klæbrige kram fra hende med fornemmelserne :-)

 
At 12:51 AM, Blogger Amocca said...

du er jo syg - syyyg siger jeg :P

 
At 1:54 AM, Blogger Freudika said...

Åhhhjaahh ... en fraggel :love:

 
At 9:13 AM, Anonymous Anonymous said...

Ja, nu tør jeg næsten ikke sige det, men jeg synes stadig jeg kan skimte en streg... Meeen, når du siger det så tror jeg da på, at den er kridhvid!jeg håber blot, at det er mine synske evner der er på banen her:-) Hvis der stadig ikke er blod er der i hvert fald håb endnu...
PS: ingen crack her - men muligvis begyndende ammehjerne??
Søs der stadig håber og håber og krydser....

 
At 10:27 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej Amocca...

Jeg håber også så inderligt for dig! Personligt kunne jeg ikke teste positivt med tissepinde før tre dage efter den positive blodprøve og nu er jeg alligevel i uge 23.... Så bevar håbet og kryds alt hvad du krydse kan.... Ingen blod er trods alt et godt tegn!

Du fortjener en mave om nogen gør...

Krydsede fingre fra Louise

 
At 11:37 AM, Blogger Amor said...

Jaja! for Fragglernes tid er ikke forbi!
hiiiiiiii! *med yderst hysterisk stemme*

Og vist er S. syg, men fuck hvor vi da elsker hende ikk!?
-og i øvrigt hvem er ikke syg nu til dags?

God lørdag!

 
At 12:01 PM, Blogger Jette said...

ja i skal have en fraggel på banen her.


Jeg kan ikke se nogen streg, men håber bare at det var en testomægløsningssprøjtenerudeafkroppentest.

Og at den næste tissepind vier to streger

 
At 6:38 PM, Anonymous Anonymous said...

Intet blod i dag heller? Godt, godt.
Håbet er lysegrønt og kun let svedent.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger