Saturday, June 09, 2007

Den daglige opdatering

Jeg må vel hellere opdatere igen idag, I sidder jo uden tvivl alle og venter i spænding haha... Jeg har lidt svært ved at vide præcis hvad jeg skal skrive her, for jeg ville gerne skrive at der ikke var noget blod, men det er vist ikke helt rigtigt....

Jeg bløder godt nok ikke "rigtigt", men der er mere pletteri end der har været før, og progestan-snasket er mindre og mindre hvidt at se på... Ikke umiddelbart godt synes jeg, så jeg forbeholder mig retten til at være skeptisk stadigvæk, selvom jeg endnu ikke bløder...

Jeg tester nok igen imorgen, så kan I få lov at stirre jer selv blinde på testen da og se hvor mange farver og striber I kan se ;o)

Labels: , , ,

2 Comments:

At 9:32 AM, Anonymous Anonymous said...

Det er søndag morgen nu - og jeg tænker på dig! :)

 
At 10:49 AM, Anonymous Anonymous said...

Bliv væk, plet!

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger