Sunday, June 10, 2007

Bloody hell

Så var der frisk rødt blod og en hel del af det... Så tror nu altså nok vi ligesom kan konkludere, at det var det... Men hey - fik da lov at gå een dag længere end normalt, ikke sandt? (eller er det to? jeg kan ikke finde ud af det)... Blodprøven er da ihvertfald i overmorgen...

Men jeg havde jo lovet jer endnu en test at stirre jer skævøjede på, så det får I, også selv om jeg bløder...

Og den er ligeså en-streget som den anden er jeg bange for...


Nu har den ligget i en time og er stadig lige negativ... Så det bliver den uden tvivl ved med at være... Er det for tidligt at åbne en flaske hvidvin kl. halv et på en søndag?

Labels: , , ,

15 Comments:

At 12:56 PM, Anonymous Anonymous said...

SÅDAN NOGET PIS AMOCCA!

Havde lige sådan håbet at denne gang var lykkens gang for jer......

Hvidvinen... Tja - det er vel ikke for tidligt, på den anden side kunne du jo blive overrasket i morgen... Men jeg forstår til fulde din lyst til et glas dejlige kold hvidvin i skyggen... Så følg dit hjerte og skullle prøven imorgen være positiv klarer bebs nok et enkelt glas - tænk bare på de mange der ikke ved de er gravide og derfor drikker og alligevel får sunde børn....

Jeg krydser stadig finger - men føler så inderligt med dig....

Kærlige tanker,
Louise

 
At 1:29 PM, Blogger Frøkenhat said...

Så sgu da også!

Knap du bare hvidvinen op, søde - er sikker på, at et eventuelt lille mirakel nok skal klare sådan en skylle...

 
At 1:37 PM, Blogger Amocca said...

altså mit spørgsmål om tidligt går ikke på forsøget - eftersom det er 100% ovre...

det gik kun på tidspunktet på dagen... men som min søster sagde: it's 5' o'clock somewhere.... så alkohol - here i come....

 
At 1:39 PM, Anonymous Anonymous said...

Øv, det var sgu da ikke sådan det skulle være... Jeg fatter minus. Så meget for mine synske evner - det er jeg ked af Amocca. Drik blot så meget vin du lyster...

Knus Søs

 
At 2:02 PM, Blogger Mira said...

øv Amocca sikke noget lort! Skal hilse fra manden som også følger dine forsøg at det er rigtig synd for dig.

trøsteknus fra Mira og manden

 
At 2:32 PM, Anonymous Anonymous said...

PISSELORT - det var ellers helt bestemt din tur denne gang.

 
At 3:37 PM, Anonymous Anonymous said...

Øv søde dig.....
Tænker på dig.

 
At 4:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Det er ked af at høre. Og må så også lige beklage at jeg vist havde misforstået noget den anden dag da jeg kommenterede her i din blog. Sorry.

Mange tanker til dig. Og hvidvinen.. åbn den bare. :)

 
At 4:22 PM, Blogger Amocca said...

hehe Johanne - det er tilgiveligt at misforstå... det var jo trods alt et scanningsbillede.... når folk poster den slags plejer der at være grund til det....

men som altid her i kaffebaren var det grundløst og kun for at gøre nar af mig selv....

 
At 5:11 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg kan godt li' din søsters kommentar om vinen :)

Tænker på dig - og hjælper gerne med at brøle lidt, eller hvad du ellers trænger til. Det er ganske enkelt helt forkert, at det endte sådan her!

 
At 8:14 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca.
Jeg er så ked af det på jeres vegne. Jeg håbede og troede så meget på at du ville blive gravid denne gang.

Mange trøsteknus fra Monja

 
At 10:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Øv bøv busse.

 
At 10:07 PM, Anonymous Anonymous said...

Øv altså...Jeg håbede sådan at det ville lykkes denne gang...Tænker på jer!

Knus fra Sine

 
At 7:45 AM, Anonymous Anonymous said...

Øv for katten!

 
At 10:37 AM, Blogger Signe og Jan said...

Damn it

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger