Tuesday, June 12, 2007

Yderst passende

Dagens blodprøve var som forventet negativ...

Og dagen var - yderst passende - ligeså negativ. Jeg stod op klokken 4! Hvilket altså er midt om natten, hvis I spørger mig. Det kan godt være, at det allerede er lyst, og fuglene synger gladeligt. Men midt om natten er det nu alligevel. På dette tidspunkt af døgnet er temperaturen dog tålelig kan jeg fortælle jer...

Grunden til at jeg stod op midt om natten var, at jeg skulle være i Herlev kl. 9 for at få taget min blodprøve. Og det var jo dybt åndssvagt, for der var jo slet ingen grund til at få den taget under alle omstændigheder. Men sådan hænger denne verden jo desværre ikke sammen...

Så derfor fandt jeg altså mig selv, siddende i et regional tog klokken lort om morgnen, på vej mod Fredericia, hvor jeg skulle skifte tog, da der åbenbart ikke går nogle direkte tog til København så tidligt? Dette undrede mig såre, idet jeg var sikker på at jeg havde tjekket tidspunktet.... men åbenbart ikke.... hurra for DSB eller mig, jeg ved det ikke....

Ydermere glemte jeg min telefon, hvilket var en kende kritisk. Da jeg havde lovet min nye souschef, at han blot kunne ringe hvis der var noget, jeg har jo trods alt været ledig det meste af dagen.

Jeg skulle også have ringet og vækket min søster kl. 7. Da vi skulle mødes i Herlev kl. 9. Da jeg ikke kunne få en direkte togforbindelse til København, blev jeg selvfølgelig også forsinket og kunne selvfølgelig ikke ringe og meddele dette til Herlev...

Og det første der skete da jeg trådte ind i toget? Remmen på min håndtaske brast og spredte tamponer og cigaretter ud over hele gulvet. Fedt!

Alt i alt en lorte dag - yderst passende, egentlig...

Labels: ,

10 Comments:

At 4:27 PM, Blogger Signe og Jan said...

KÆMPE ØV. Ikke i orden.

 
At 4:56 PM, Anonymous Anonymous said...

Lorteaftale! Er ked af det på dine vegne... øv øv....
Søs

 
At 7:32 PM, Blogger Amor said...

Fy for en lortedag!
Kram til dig!

 
At 8:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Fy for satan. Sådan noget pis! Øv, øv, ØV!

PS. Kunne du ikke have fået lavet den blodprøve ved din læge og faxet svaret til Herlev? De er da ikke særligt fleksible.

 
At 9:25 PM, Blogger Amocca said...

deværre er det jo sådan med sådan en forsøgsprotokol, at hvis der står i den at man skal gå ind af døren baglæns, så skal man gøre det hver gang.... ellers kan de forkaste resultaterne som invalide.... derfor skulle jeg til herlev og have taget den forbaskede prøve....

og det blev ikke bedre af, at det ikke var muligt at få en kop kaffe i nogen af mine tog :(

 
At 10:16 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca

Sikke en møgdag. Det er rigtig træls og dumt, men verden går videre, selv om vi nogen gange kan have svært ved at forstå det. Jeg har i hvert fald oplevet, at jeg havde svært ved at forstå hvordan andre bare kunne være glade og lykkelige, når ulykke og sorg ramte mig. "Vi må håbe at det bliver bedre i morgen", som min kære mand helt sikkert ville sige...Ved godt at det er en ringe trøst!

Knus fra Sine

 
At 8:23 AM, Blogger Mira said...

Øv, sikke noget møg!! Håber der snart er lidt held på vej til dig, du må have sparet en hel del op!!!

 
At 9:46 AM, Anonymous Anonymous said...

HVAD!!! Ingen kaffe?? - Hundehoveder!
Søs

 
At 8:35 PM, Blogger Frøkenhat said...

Sgu!

 
At 10:11 AM, Anonymous Anonymous said...

Kram

Monja

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger