Saturday, April 28, 2007

Gravearbejde, part III


Blodprøvesvarene er kommet fra Herlev, og ganske som forventet er jeg frifundet på alle områder...

Jeg har ikke forhøjet mandligt kønshormon, jeg har ingen stofskifte-problemer, ingen sære eller usædvanlige hormon udsving (ihvertfald ikke på papiret...) og lider sandelig heller ikke af nogen former for Hepatitis eller HIV - det er jo altid godt at vide...

Så nu er den altså ikke længere, end at jeg er meldt klar til at deltage i forsøget og vi kan melde os til ved næste mens, hvilket skræmmende nok bliver indenfor de næste 3 uger...

Huhadada, ja jeg ved ikke hvad I tænker, men mine tanker er, at det jo er lige om lidt, og det er saftsuseme en skræmmende tanke...

Jeg havde jo lovet at fortælle mere om forsøget, hvis jeg blev godkendt, men det må lige komme i en snarlig post, for klokken er rigtigt mange og jeg skal på job imorgen tidlig...

Og nu kan der vist heller ikke koges mere suppe på den overskrift, vel?

Labels: ,

4 Comments:

At 9:59 AM, Anonymous Anonymous said...

Uh søde jeg x og hepper med dig hele vejen

Stort knus fra mig

Spiren

 
At 11:26 AM, Anonymous Anonymous said...

Spændende, spændende! :-)

 
At 12:55 PM, Blogger Amor said...

Nej, den næste må unægteligt hedde noget i stil med: "første spadestik!"

 
At 10:52 PM, Anonymous Anonymous said...

Ihhh, det er jo lige om hjørnet. For dælan, hvor er det bare spændende

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger