Saturday, April 21, 2007

Gravearbejde, part I


Klokken 6 om morgnen er det stadig ikke helt lyst. Det vidste jeg ikke. Så tidligt er jeg aldrig oppe. Men torsdag var jeg ikke blot oppe, jeg sad også på et tog med retning mod København...

Og ja, jeg havde en skovl i hånden.... På vej til Herlev.

Min deltagelse i forsøget er endnu ikke 100% sikker, venter på svar fra flere prøver...

Men efter et par indledende vanskeligheder, såsom hvorvidt jeg mon vejede nok, producerede æg nok osv... Ja, så fik jeg da i det mindste lov at komme over til indledende samtale og prøver...

Fortsættelse følger...

Labels: ,

3 Comments:

At 12:40 PM, Blogger Frøkenhat said...

Tillykke. Jeg krydser for deltagelse og et godt resultat. Og håber, du får sjælen med!

 
At 2:08 PM, Blogger Mira said...

Hvor godt Amocca, jeg håber virkelig i får lov at være med. Det er ikke noget bedre end når den frosne jord løsnes, det bliver forår og man kan så.
Håber virkelig det bedste for jer!

 
At 2:30 PM, Anonymous Anonymous said...

Så skal der spises chokolade! (så du vejer lige tilpas til forsøget)
Held og lykke med det, jeg håber det lykkes denne gang.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger