Tuesday, October 17, 2006

Fra før verden gik af lave

Den anden dag ryddede jeg op på de hylder vi har under vores sofabord... Huhada for en opgave. Det er ret tydeligt, at vi ikke har små børn her i huset, med alle de herlige ting vi har liggende i børnehøjde...

Fandt fx 2 gamle næsesprays med lidt suprecur rester i, 1 stk kanylespand (ca halvfuld af gamle kanyler), op til flere æsker med nye nåle i til Puregonpennen, halve pakker af Progestan stikpiller osv osv...

Åh ja, medicinskabsagtige tilstande var der derinde.

Og fint inde i et hjørne stod disse fine små plastickrukker med diverse tilskud af Selen, zink, folinsyre, E-vitamin osv osv... fra dengang jeg ikke vidste at selv den stærkeste E-vitamin i verden ikke ville kunne gøre mig gravid...


Husker I, da jeg fandt graviditetstesten i badeværelsesskabet? Hvor bizart og ironisk jeg synes det var... Noget af det samme gjorde sig gældende her, om end jeg ikke synes det var bizart, så meget som jeg fandt det lidt rørende...

Altså på samme måde : aaaarrrrhhhh... som man ville tænke hvis man fandt en gammel Barbiedukke man havde holdt meget af som barn... Et øjebliks stille refleksion over en god tid, der nu er forbi.

Og det er vel også de disse små krukker symboliserer – om end den gode tid har været ovre i meget lang tid, men stadigvæk....

Nå, men årets fortsæt må vist være at rydde ud i bunkerne rundt omkring lidt tiere, så jeg ikke gang på gang konfronteres med ting jeg ikke rigtigt har lyst til at blive mindet om...

For jeg gider ikke rigtigt bruge mere tid på at tænke på hvordan det var, før verden gik af lave...

Labels:

7 Comments:

At 5:50 PM, Blogger GitteK said...

hehe der må også ha´været pænt støvet ;o)

Jeg har også div. sådanne mirakel-præperater stående, dog i meducinskabet ovenpå køleskabet.
-skal ud og ha´ryddet op, for jeg skal ha´fundet folin-banditterne frem igen....
ikk!

 
At 8:15 PM, Anonymous Anonymous said...

Hehe. Jeg har også et skab fyldt med kanylebokse og gamle medicinrester. Mon ikke man burde se at få ryddet ud i lortet ...

 
At 10:22 PM, Blogger Amocca said...

støvet? jeg ved ikke hvad du snakker om Gitte

*fløjte fløjte host host*

 
At 7:19 AM, Blogger QVINDEN said...

Har du et meget stort bord? :-)

Men ja, ud med skidtet, så du ikke omgiver dig med ting, som gør noget godt for dig.

God oprydning :-)

 
At 12:15 PM, Blogger QVINDEN said...

nu læser jeg lige min seneste kommentar ... hmn... der skulle jo da uden tvivl have stået....

ting som ikke gør noget godt for dig


UPS....

 
At 2:57 PM, Blogger Amocca said...

hehe - tror også jeg havde forstået den på den måde....

 
At 10:54 AM, Anonymous Rhonda Roaming said...

Great reading your bllog post

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger