Sunday, February 26, 2006

Det har aldrig været nemt at være infertil

Jeg har tidligere bitchet over de irriterende ting omverdnen kan finde på at foreslå i et misguidet forsøg på at sprede positivitet vedrørende vores infertilitet... Og også om den tristhed jeg føler over, at den folkelige mening er, at dette ikke er et reelt problem, men blot en bunke egoistiske kvinder der skulle tage sig sammen og holde op med at klynke...

Men så læste jeg denne artikel - og der må man alligevel sige at vi er heldigere stillet end stakkels Ötzi. De slår os da ikke ihjel eller gør os fortræd i det mindste... ihvertfald ikke fysisk...

Men det har aldrig været nemt at være infertil i en fertil verden....

4 Comments:

At 6:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Hmmm... det er måske ikke pænt at ønske sig, men jeg kender en Ötzi som jeg ikke har noget specielt imod, hvis det viser sig han er infertil.

Verden kan kun blive et bedre sted med mindre "hey baby", "Do Wah Diddy" og "Anton aus Tirol"!!!

;-)

 
At 8:18 AM, Blogger Solsikke said...

Nej, det er ikke nemt at være infertil i en verden for fertilitet vægtes så højt som det gør.

Krammer til dig søde Amocca!

Solsikke

 
At 8:37 AM, Blogger MariaG said...

Jeg synes Ötzi er et fint maskotemne :0)...

 
At 3:19 PM, Blogger Solsikke said...

'hvor' ikke 'for'...

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger