Sunday, November 20, 2005

Løbet tør for ord

Der er stille her på bloggen i disse dage - det beklager jeg...

Der er flere grunde til stilheden, men den tungestvejende er den, at jeg simpelthen er løbet tør for ord... Ja, det er et shock - også for mig - det var jeg slet ikke klar over, at man kunne...

Det er selvfølgelig heller ikke helt korrekt, jeg har ord, men jeg synes bare, at jeg taler i ring... Og jeg gider simpelthen ikke kede jer, kære læsere, med de samme tanker igen og igen og igen...
Og det er sådan hjernen kører i øjeblikket. En eller anden har sat den på repeat... Derfor er der intet nyt under solen, kun det her, det her og det her... igen og igen og igen...

Fra på tirsdag starter opturen, så får vi forhåbentligt tøjret Hank, nyt mod på tilværelsen og masser af nye ord, tanker og ideer til at fylde bloggens spalteplads...

5 Comments:

At 10:28 PM, Blogger Spirren said...

Jeg lytter og læser gerne dine "ringord" :-)

 
At 10:51 PM, Blogger Freudika said...

... Jeg gør også ...

 
At 7:37 AM, Blogger Solsikke said...

Hvor er det dejligt at opturen allerede starter i morgen. Jeg krydser fingre for dig, og lægger også gerne øjne til dine tanker, selvom de måske er nedfældet før. Guderne skal vide at mine tanker også kører i ring. Håber at den brydes en dag.

Mandagsknus,
Solsikke

 
At 11:43 AM, Blogger GitteK said...

Nej du er ej!
:o)

 
At 1:40 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca

Jeg har det præcis ligesådan. Undgår at snakke med nogen, for jeg har ikke noget nyt at sige. Kører bare i ring. Derfor læser jeg på din side, for her kommer tanker og følelser ud - også selvom det er tanker og følelser, vi har hørt før. Du har, ved at ikke at ville skrive for at undgå at køre i ring, givet mig et spark bagi, uden at du ved det. Jeg kan lige pludselig høre, hvor forkert det er, selvom det er det samme jeg selv gør. Så kære Amocca - du må ikke isolere dig med dine tanker og følelser - og jeg vil også prøve at lade være.

Knus Tina

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger