Sunday, August 21, 2005

Hilsner fra Helvedes Forgård

Første uge på nedregulering ovre. Alting går egentlig fint og jeg er ikke meget plaget af bivirkninger, har dog visse irritationsmomenter i min dagligdag, men det har intet at gøre med hverken næsesprayen eller det faktum at jeg er på hormoner i øjeblikket.

Som sagt er det selvfølgelig ikke nedreguleringens skyld, men det er da stadigvæk træls, at alle folk omkring mig insisterer på, at være pisseirriterende hele tiden, så jeg bliver lidt sur og hidsig.

Det er selvfølgelig heller ikke nedreguleringens skyld, at radio og TV insisterer på kun at sende sentimentale programmer, såsom fx TV-avisen og Ekstrem hjemmeservice, og spille triste sange, så jeg hele tiden får en klump i halsen og tårer i øjnene.

Eller at en eller anden bliver ved med at lukke alle vinduerne og skrue op for varmen, så her bliver hedt som i helvedes forgård herinde.... og når jeg går på jagt for at finde den skyldige, har de på en eller anden måde nået, at få skruet ned for varmen og åbnet vinduerne på vid gab igen.... mystisk! Og pisseirriterende!

Og det er heller ikke nedreguleringens skyld, at jeg den anden dag bagte en kage kl. 12 om natten, åd omkring det kvarte af dejen, før jeg puttede kagen i ovnen. Næste formiddag åd jeg hele kagen! Hvad kan jeg sige? Jeg bliver holdt gidsel og sultet og må derfor spise hvad jeg kan når muligheden byder sig - om det så er chokoladekagedej eller kage eller hvad?

Hank og jeg hygger os i det mindste, Hank forstår mig....

9 Comments:

At 4:30 PM, Blogger Freudika said...

Det lyder som mig ... altså lige borset fra det med kagen ... men verden ER bare besværlig for tiden ...

 
At 5:20 PM, Blogger soesterlystig said...

Lorteverden!

 
At 9:21 PM, Blogger GitteK said...

Eeei!
Trods alt godt du har Hank!

Hanky panky!

 
At 9:21 PM, Blogger GitteK said...

Søs, det hedder altså
LORTE-LAND!

 
At 9:30 PM, Blogger Mira said...

Lyder ikke rart Amocca. Er nedreguleringen snart ovre?

 
At 7:36 AM, Blogger Solsikke said...

Din stakkel!

 
At 10:57 AM, Anonymous Anonymous said...

Op med humøret! Det tjener jo en god sag :-)

 
At 9:19 PM, Blogger Monja said...

Jeg synes Hank lyder som en værre en, men i det mindste har du selskab ellers kunne nedreguleringen godt gå hen og føles som rigtig lang tid :-) Du er vel mere end halvvejs, ikk’?

 
At 9:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Hmmm - har du gemt alle skarpe og spidse genstande væk? Pas nu på, at G ikke kommer til skade...

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger