Tuesday, November 08, 2005

And now to something completely different...

Puha, det har jo ikke været andet end 'doom and gloom' i lange tider her på bloggen. Det beklager jeg, men bloggen vil jo desværre altid afspejle mine følelser - hvor godt det så end er...

Og for at gøre det værre, så er der sket det lettere "katastrofale", at min computer er midlertidigt afgået ved døden, så der går et par dage inden jeg kommer på igen. Indtil da, må i hygge jer med dette lille humoristiske afbræk i dagligdagen:


Billede lånt fra feltup.org


Jeg erklærer mig enig med den lille "Rita", så skal vi ikke bare aftale, at udover den mens jeg får nu her i nedreguleringen, så stopper vi med det pjat i en rum tid...?

P.S. Startede nedreguleringen idag...

4 Comments:

At 4:55 PM, Blogger Mira said...

Heh, din vittighedstegning passer godt til min situation i dag. Menstruation har myrdet mit æg!!!!

 
At 11:50 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej Amocca. Held og lykke med nedreguleringen, jeg håber du klarer turen uden at myrde dine studiekammerater :-)
Hanne
PS: Felt Up har kommenteret din brug af deres felt-tegning. De tror at vi ikke ved at den var ment som en spøg fra deres side, og tager den alvorligt...hm,hm.. De har vist aldrig været i barnløshedsbehandling

 
At 4:45 PM, Blogger Freudika said...

PS: Felt Up har kommenteret din brug af deres felt-tegning. De tror at vi ikke ved at den var ment som en spøg fra deres side, og tager den alvorligt...hm,hm.. De har vist aldrig været i barnløshedsbehandling

... og så er det rigtig dårlige til dansk ;-)

Men Amocca - se så at få fixet din puter - du er jo savnet på da inDernet

 
At 12:59 PM, Blogger Unknown said...

Held og lykke kære Amocca. Indtil du igen er tilbage griner jeg af hende filt-tøsen og hendes kommentarer ;)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger