Monday, November 14, 2005

Besat af Hank?

"Har du ellers nogen bivirkninger, udover at være blevet besat af Hank?"
Spørger Freudika i sidste indlæg - jeg må i øvrigt, her i morgendagens klare lys, undskylde det sidste indlæg: Det var meget mærkeligt! Men jeg har nu ikke ombestemt mig vedr. "Tænk" abbonementet - det skal opsiges!

Nå, men tilbage til bivirkningerne og Hank. Faktisk er jeg indtil videre sluppet nemt igennem. Udover Hank's hidsighed, må nattesvederi og hovedpiner være svaret på Freudikas spørgsmål.

Indtil videre er jeg (7 - 9 - 13) sluppet for hedeturene - og den dermed følgende trang til at strippe på offentlige steder, da det føles som om mit blod koger.
Indtil videre er der heller ingen tegn på næseblod (gudsketak og lov for det) og tudeturene har faktisk også været non-eksisterende - hvilket jo absolut også er et kæmpe plus, da det jo aldrig er særligt morsomt at bryde grædende sammen her, der og alle vegne.

Men hver gang telefonen bipper, hver gang den surtsmagende kemiske spray rammer bagerst i halsen, hver gang Hank får ny næring, hver gang slimhinden irriteres - der sker det iblandet en smule vemod.

For nok er dette pust ikke det sidste, men snart kommer det. Det allersidste pust... Den allersidste nedregulering... Den allersidste stimulering... Den allersidste indsprøjtning... Den allersidste ægudtagning... Den allersidste ægoplægning...Den allersidste stikpille... Den allersidste chance for at blive gravid...

Så hvor mærkværdigt det end kan lyde, så hilser jeg Hank velkommen, omend han irriterer mig og nogle gange gør mig pinligt berørt. Men mit velkommen er vemodigt, for lige om lidt er det måske allersidste gang jeg er besat af Hank...

8 Comments:

At 5:49 PM, Blogger Spirren said...

- den allersidste dans ! Heldigvis er en slutning altid starten på noget nyt.

Stort knus M

 
At 4:54 PM, Blogger HBT said...

Er det ikke dig der har sendt ind til Kimen? Synes jeg har læse det her på din blog.

Knus

 
At 5:18 PM, Blogger Amocca said...

hej HBT

Jo det er mig, jeg ved ikke hvorfor det kom i anonymt, jeg sendte mit navn med... men hun har nok bare troet at jeg ville være anonym af en eller anden grund...

Amocca

 
At 9:07 AM, Blogger GitteK said...

åh....ville ønske at det ikke klingede så hult når jeg sagde 3 gang lykkens gang, og husk, miraklernes tid er ikke forbi...

Sidst nævnte er jo en forudsætning for det første... og hvem ved...???
Det er jo det der er så forbandet.....dejligt ved at håbe!

De allervarmeste knus og kram!
Gitte *nu med blog igen*

 
At 8:12 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej Amocca.

Jeg har igennem et længere stykke tid fulgt med i din blog. Mest af alt fordi jeg - selvom vores situation er ret forskellig - synes at du rammer mine egne tanker og følelser så uendeligt præcist. Angsten for aldrig at få et barn og alle de tanker, der følger med, når man får slynget graviditet i hovedet alle vegne. Overvejelser om alle de ting man er villig til at prøve og angsten for at gå fuldstændigt i stykker i forløbet. Overvejelserne om adoption og afkaldet på graviditet, fødsel og spædbarnet har jeg også været igennem. Selv da jeg læste om stress-syndromet følte jeg mig ramt.
Jeg er ikke infertil og har derfor ikke skrevet her før - fordi jeg ikke er sikker på, du føler vi har noget tilfælles.
Men nu synes jeg alligevel at jeg vil give mig til kende, og fortælle at jeg virkeligt ønsker for jer, at det vil lykkes denne gang.

 
At 9:02 AM, Blogger Amocca said...

Du skal være hjertelig velkommen til at kommentere Ditte - også selvom din situation ikke ligner min...

amocca

 
At 11:08 AM, Anonymous Anonymous said...

Amocca.
Jeg tænker så meget på dig. Jeg er inde med jævne mellemrum og følge dig herinde.

Jeg stod i samme situation som dig. 3 gang var lykkens gang for mig (og nu venter jeg tvillinger) Så tro på det søde. Det kan godt ske, selvom man ikke synes det virker realistisk.

Hilsen Putti (fra LFUB)

 
At 4:28 PM, Blogger Spirren said...

Pst hvornår starter du på opturen????

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger