Wednesday, October 19, 2005

Kl. 10.07

Endelig kom der frisk blod og Plet fik sparket ud af døren (hvilket var heldigt for vi må ikke holde hund i lejligheden). Ringede til Skejby fra 9.58 (genkald, genkald, genkald) og kom - som sædvanligt - igennem 10.07... Hvad er der med det tidspunkt?

Vi kom med, så nu er det tid til at forholde sig til alt det her sidste forsøg halløj, så jeg tør ikke rigtigt tage ansvar for hvilke former for indlæg der kommer i den næste tid - jeg kan i hvertfald ikke love, at de bliver fulde af lysegrønt håb og optimisme - så meget kan jeg da sige...

Starter næsespray 8. november og har scanning før optur d. 22. november.

Here we go again...

12 Comments:

At 7:08 PM, Blogger HBT said...

Er rigtig glad for at høre at I er med igen. Dette SKAL kraft helvede ;-) være lykkens gang.

Knus

 
At 10:46 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej Amocca

Så er jeg lige kommet på nettet igen efter 5 dage uden telefon og internet!!! Skrækkeligt. Nå men tillykke med at I ikke blev afvist. Vi kommer igen til at følges ad, for vi ringede i søndags og kom med i Brædstrup. Denne gang skal det bare lykkes for os!! Forresten så pletbødte jeg en hel uge før menstruationen kom igang. Det plejer højst at være 1-2 dage - mon ikke det er de hormoner, vi har fået, der driller vores cyklus lidt?

Er dine eksamener overstået for denne gang?

Knus Tina

 
At 11:43 PM, Blogger Spirren said...

Øv havde planlagt at følges med dig....
Men pyt det vigtigste er, at I er kommet med.

Knus

 
At 12:57 AM, Blogger Amocca said...

jamen skal vi da ikke stadig det ms? forventer du ikke mens imorgen eller lige deromkring?

Amocca

 
At 10:57 AM, Blogger Spirren said...

Jo Amocca idag men de sidste gange har den præcis været 5 dage forsinket.
Så lur mig om den ikke også er det denne gang.

 
At 11:17 AM, Anonymous Anonymous said...

KANON at I kom med!!! Jeg krydser fingre for at det hele ender godt. Tillykke med dine eksamener for resten (har været lidt fraværende da ventetiden er startet igen...) Hej på dig. Hanne

 
At 2:15 PM, Blogger GitteK said...

Jan´men skal vi så ikke bare i første omgang soge tju hej og hurra for at i kom med!
Så tager vi resten som det kommer!

KNUS!

 
At 2:18 PM, Blogger GitteK said...

og så tror jeg i øvrigt lige jeg smutter på stavekursus eller nåwet!

 
At 2:40 PM, Blogger Monja said...

Dejligt at i er med. Jeg håber sådan for jer, at det er denne gang...

Knus Monja

 
At 7:49 PM, Blogger Solsikke said...

Kære Amocca

Skønt at høre at I kan starte op igen!

Hvorfor skal du egentlig have næsespray når du får så mange bivirkninger af den? Jeg synes i hvert fald at Suprefacten var ok (og jeg har vel at mærke taget den i over en måned nu).

Held og lykke i hvert fald!

Stort knus,
Solsikke

 
At 8:27 PM, Blogger Amocca said...

hej solsikke

suprefacten er - så vidt jeg har fået at vide endnu stærkere end suprecur... men har jo aldrig selv prøvet det - så kan ikke udtale mig...

sidste gang forhørte jeg mig på skejby, og de sagde at får jeg bivirkninger af næsesprayen vil jeg også få dem af indsprøjtningerne (lige med undtagelse af næseblod - det kommer jo af at slimhinderne bliver irriterede) og så synes jeg ligesom det kunne være ligemeget...

 
At 8:56 PM, Blogger Solsikke said...

Jeg tror også, at det er rigtigt at du vil få bivirkninger af begge dele, hvis du får det af det ene.

Men fik du ikke hovedpine af næsesprayen? Det tror jeg ikke nødvendigvis at du ville få af Suprefact pga dispenseringsformen?

Held og lykke i hvert fald!

Solsikke

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger