Sunday, November 13, 2005

Hank og jeg er tilbage

Endelig tilbage bag computeren. Og ikke alene... Sig hej til Hank alle sammen... Hank, sig hej til de andre...

Hank har faktisk holdt sig relativt pænt i skindet i de sidste par dage. Udover en moderat irritation over verden som helhed og en nogen nedsat tålmodighedstærskel, så har jeg egentlig levet fint side om side med ham i den forgangne uges tid.
Men her til aften fik han nok... Først sad manden og så NFL på TV2 Zulu. Her havde jeg nær kastet noget efter fjernsynet, da der kom et indslag om dommerne i NFL, ja hvem kan ikke hidse sig op over det? Det var virkelig over kvalmegrænsen da de gik igang med at snakke om at de var "et broderskab" og jeg ved ikke hvad...

Derefter var der hidsighedsanfald over "Tænk og Test" - eller "Tænk" som det bare hedder nu - de havde en artikel om et Bratz brædtspil om shopping, hvor der sandelig blev påstået, at ikke nok med at det handlede om at lære børnene om forbrugerkultur (hvad handler Matador så om?) så var det også en reklame for Bratz... Virkelig? Et bratz-spil er en reklame for Bratz? Åh vorherrebevares... Vi skal altså have opsagt det abonnement nu - jeg kan ikke holde deres skide selvfede hellige stil ud længere...

Hmmm... Hank og jeg skal vist til køjs nu...

Labels:

7 Comments:

At 3:46 AM, Blogger Freudika said...

Hej Hank ... øhh ... godt at se dig? ...

Har du ellers nogle bivirkninger - altså ud over at du er blevet besat af Hank ...

 
At 9:50 AM, Blogger soesterlystig said...

Welcome home Hanky boy!

 
At 10:01 AM, Blogger Mira said...

Mira hilser pænt på Hank og siger "vær nu sød ved Amocca"

 
At 1:22 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej Hanky Panky. Det er nu allerede ved at være lidt galt med Hank, hvis en dum artikel om brædtspil i Tænk kan få dit pis i kog :-)

 
At 2:31 PM, Blogger GitteK said...

Heeeeei Haaaank!
åh ja... læste godt den der artikel, syns det var synd for Bratz....selvom jeg har virkeligt antiparti imod dem...lissom Peter f****** Plys *GRRRRR*

 
At 2:42 PM, Anonymous Anonymous said...

Gitte: Hvad er der i vejen med Peter Plys???? Er det ikke bare Disneys version der er til at brække sig over? Den gode gamle (oprindelige) plysbjørn er da både klog og skæg. Og hvorfor er din side i hvid? Skjuler du noget for os???

 
At 2:52 PM, Blogger GitteK said...

Jov det er Disneys Peter Plys jeg synes er træls....og så aaaaaalt det merchandise der var/ er (det var storslemt da Anne var ny) -tapeter,gardiner,gulvtæpper,lamper,møbler, legetøj -ja selv lego, tøj osv osv.....
aaaaargh det er bare for klamt hvis du spør´mig....

Nej jeg skjuler ikke noget :o( min side afspejler sandheden meget godt...jeg er blank!
-ej måske har jeg bare glemt at betale hehe.... den får lige et par dage, eller også laver jeg en ny... nemli ja!

KNUS til jer alle....også Hank ;o)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger