Wednesday, October 19, 2005

Forbandede køter

Ja, jeg har nu haft besøg af Plet i 4 dage... Det er meget uvant og meget irriterende. Engang i en ikke så fjern fortid ville jeg have styrtet på apoteket og ville i øjeblikket være i en marathon tissetest session på badeværelset, men eftersom jeg på nuværende tidspunkt er velbevandret ud i hvordan den her verden egentlig fungerer, så er der absolut ingen grund til at trippe og tisse på nogen former for pinde....

Hvad der er grund til er, at skælde ud på Plet. For han har været her alt alt for længe, 2 dage plejer at være de længste besøg han giver mig, men på nuværende tidspunkt har vi sq snart været gennem hele serien af Plet-bøger... *suk*


Labels: ,

1 Comments:

At 9:46 AM, Blogger soesterlystig said...

Jeg begynder at få stærk antiparti for Plet... Down dog down!

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger