Thursday, August 30, 2007

Flytterod

Jeg er så inaktiv i øjeblikket, at I nok næppe ville opdage det... Men derfor synes jeg nu alligevel, at I fortjener at vide lidt om hvorfor jeg vil være stille i de næste par dage / uger.... (afhængig af cybercitys effektivitet med opsættelse af nyt internet).

For nu flytter vi! Jeg har vist ikke nævnt det, men de af jer der kender mig derude i den anden verden, ved at vi har købt hus. Og nu flytter vi altså. Og vi glæder os. Det er et gammelt byhus inde midt i byen, men stadigvæk med en lille have til.

Og I skal da heller ikke snydes for billeder, ligesom jeg jo selvfølgelig heller ikke skal snydes for stolt at fremvise mit nye domicil, vel?


Der er masser af plads, alt for meget plads til bare os to faktisk, men mon ikke vi finder noget at fylde al pladsen med – det skulle undre mig meget andet. Vi er kendt for at brede os...


Og brede os det kan vi - og vi får dobbelt så meget plads at gøre det på, som vi har nu. Derudover får vi egen have - en ting jeg har ønsket mig i årevis - og opvaskemaskine... Hvilket jo bare er ren luksus...


I øjeblikket står vi i pakkekaos med adskilte møbler og flyttekasser overalt, men på lørdag bliver det hele læsset på trailere og biler og så flytter vi altså. Over i vores helt eget hus og med vores helt egen have.... aaah!


Så nu må de der børn egentlig gerne komme, vi er faktisk ret klar... og nu har vi den grad også pladsen til dem...

Labels:

11 Comments:

At 6:28 PM, Blogger QVINDEN said...

FEDT hus... tillykke med det. Kan kun sige, at du bliver så glad for opvaskemaskine og have.

Vi har også et værelse for meget, som vi havde afsat til det der barn, der gerne skulle komme. Men ... nu er det fyldt op med gamle bøger, malerpensler, udtjente kommoder osv. Så jo ... man kan sagtens finde ud af at brede sig :-)

God flytning.

 
At 8:52 PM, Anonymous Anonymous said...

Tillykke med det dejlige hus Amocca

Spiren

 
At 7:35 AM, Anonymous Anonymous said...

Lækkert hus og rigtig fedt med en lille have. Tillykke med det.

Monja

 
At 10:44 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej Amocca
Hvor det lækkert. Tillykke med det!
Kh Louise

 
At 10:47 AM, Anonymous Anonymous said...

Skønt hus! Tillykke med det. Håber der snart kan lyde små trippende barnefødder hen over de pæne gulve. Meget misundelig på dit fine hus og ikke mindst haven!

 
At 11:00 AM, Blogger Frøkenhat said...

Nøj, det ser lækkert ud. Tillykke. Håber huset bliver fyldt med lykke og gode stunder de kommende mange år.

 
At 5:29 PM, Blogger Mira said...

Lækkert hus" Tillykke med det, det skal i nok blive glade for.

 
At 8:07 AM, Anonymous Anonymous said...

Jeg håber, I nyder jeres nye flotte hus!

Glæder mig meget, til du er tilbage igen :)

kh Snow

 
At 7:47 AM, Anonymous Anonymous said...

Tillykke med det nye byhus..
-Det ser lækkert ud, dejligt lyst! Mmmm.. og sikke et skøøønt køkken, jeg er vild med dit nye komfur...
.oO(Også det... SSS)

Må lykken tilsmile jer, og huset bringe jer meget lykke..

Mange Tanker
BrainOnFire

 
At 1:27 PM, Blogger Sechen said...

Kære Amocca,

Tillykke med huset - vaskemaskine tror jeg er noget, der virkelig kan booste et parforhold - gjorde det i hvert fald herhjemme.

Du kender mig ikke - men jeg har fulgt lidt med på din blog i et halvt års tid. Synes du skriver så utrolig godt og dine indlæg har virkelig ramt lige ind i mit hjerte. Ligger selv og roder rundt i den der mærkelige kategori "ufrivillig barnløshed" så kan godt følge dine tanker.

Kig endelig ind i sechestolen - min blog.

Go' søndag fra
Sechen

 
At 6:32 PM, Blogger QVINDEN said...

Hej Amocca ... Alt okay midt i flytterodet?

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger