Friday, June 29, 2007

På egne ben

Er du ok?, spørger Rikke... Jojo, jeg er ganske ok. Bare rolig. Har i denne uge haft sidste session med min psykolog. Sidste gang. Så nu er jeg pludselig på egne ben - efter næsten to et halvt år i terapi....

Var det for længe? Ikke længe nok? Hvem ved? Ja, for jeg ved det ikke. Men nu er det altså ovre, og jeg er på egne ben. Min psykolog mener, at jeg har rykket mig meget i løbet af de sidste par år. Det har han uden tvivl ret i. Ihvertfald er jeg ok lige nu....

2 Comments:

At 12:57 PM, Anonymous Anonymous said...

Godt at høre fra dig! Jeg tror også at du er kommet en lang vej. Men du er selv den eneste til at afgøre hvornår det er nok - 2 år eller 10 år. Det er mavefornemmelsen der siger en om der er mere at komme efter.

 
At 7:36 PM, Anonymous Anonymous said...

Måske er det "nok" i denne omgang. For mig er terapi også en mulighed for personlig udvikling!
Det behøver ikke kun at være nået, man har brug for i kriser, men også en mulighed man vælger til:-)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger