Wednesday, December 20, 2006

Mandefald

Eller bør det hedde kvindefald? Hold da op... Hvad sker der dog med vores elskede Blogland?

Ok, jeg er med på at her har været stille i et stykke tid, men alligevel... Jeg måtte med skræk indse, at noget der mindede om halvdelen af mine links i linkssektionen nu er blogs med store ”lukket” skilte på...

Det begynder jo at minde om en spøgelsesby herinde efterhånden...

Nå, men nu er der ryddet op i linkssektionen... Kan det gøre det ud for julerengøringen, monstro?

Og nu, hvor jeg alligevel er i gang med at skrive om ingenting, så kan jeg jo ligesågodt fortsætte, med at fortælle jer, at eksamensresultaterne er udskudt til efter jul – hvilket er dødirriterende, for så ved jeg stadig ikke om jeg er købt eller solgt – men det er der jo ikke noget at gøre ved...

Og på en mere fantastisk note kan jeg så fortælle jer, at efter mange mange timers arbejde i de sidste par dage, ja så er der, sådan helt officielt blevet sat det sidste punktum her til aften, lige omkring kl 22. Så jeg kan med stolthed i stemmen råbe: "Jeg er fææærdig..." I morgen står den så bare på print og indbinding...

Åååh, det er da en ren velsignelse at kunne skrive her og ikke mindst at tænke på..

Labels:

5 Comments:

At 7:35 AM, Anonymous Anonymous said...

Super, at du er nu er færdig med opgaveskrivningen!!!!!!!! Hvilken lettelse for dig. Men jeg havde godt nok håbet for dig, at du fik eksamensresultaterne her inden jul. Øv. Men nu ved du det, og så behøver du håbe på det hver dag. (Jeg har også med spænding spejdet efter det dagligt den sidste uges tid!)

 
At 9:22 AM, Anonymous Anonymous said...

tillykke!
Så blev det jul på kaffebaren alligevel.

 
At 9:59 AM, Blogger Frøkenhat said...

Tillykke - måtte det gøre dig godt og give fornyet energi.

 
At 12:24 PM, Blogger Freudika said...

Hvor dejligt, at du er færdig ... tillykke med det :) ...

 
At 10:47 AM, Anonymous Anonymous said...

Hvis så bare grunden til de lukkede blogs var at alle gik rundt og var lykkelige mødre... Det er trist for Bloglandet når folk forsvinder.
Og så håber jeg at du vil nyde julen uden resultaterne!
Pas på dig.
PUK

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger