Monday, November 27, 2006

Eksamensforsøg

Så blev det mandag og ugens første eksamen blev overstået. Så nu har jeg altså været til skriftlig eksamen i Business Intelligence og Data Mining. Hvordan det gik, spørg I? Tjaaa.... Jeg tør ikke rigtigt udtale mig for at være ærlig.

Dagen startede ellers rigtig godt... Jeg havde nemlig forlagt min pung, så kunne ikke producere et studiekort - hvilket er et krav man skal fremvise for at få lov til at gå til skriftlig eksamen. Men efter lidt ævl og kævl fik jeg dog lov til at komme ind alligevel... Tænk engang, at man ligefrem skal ende med at tigge om at få lov til at komme til eksamen *ruller med øjnene*...

Alt jeg kan gøre nu, er at vente på resultatet og håbe på, at jeg har svaret godt nok til et 6-tal... Andet er der ikke rigtigt at gøre nu. udover at gøre mig psykisk klar til onsdagens eksamen Organisation og Ledelsesformer selvfølgelig...

Fortsættelse følger onsdag eftermiddag...

Og så var det onsdag. Og jeg fik overstået endnu en eksamen. Og når man nu tager i betragtning, at jeg ikke har læst, og har store kvaler med at læse, forstå, koncentrere mig osv. så synes jeg egentlig det gik ganske udemærket idag...
Jeg føler mig rimeligt sikker på, at jeg har gjort det godt nok til at hive den op på et 6-tal...

Efter eksamen var der møde vedrørende eksamensforholdene - som har været under al kritik. Huhadada... Det er vist så tæt på lynch-stemning som jeg nogensinde har været tilstede ved... Nå, men så der gud ske tak og lov kun een tilbage... Men den frygter jeg nu stadigvæk...

Nu må vi se... Vender tilbage fredag.

Og så orkede jeg ikke lige at opdatere igår da jeg kom hjem fra arbejde. Men jo jeg fik jo taget den sidste eksamen igår, så nu er der ikke flere eksaminer i år. Kun opgaven der skal afleveres i slutningen af december...

Jeg ved ikke hvordan det gik. Jeg er ret sikker på, at jeg består den i onsdags, de to andre er jeg mere usikker på... Men nu må vi se...

Jeg får svar i løbet af en 4 uger, så hvis I går og overvejer hvad I skal købe mig i julegave... Ja, så ønsker jeg mig tre 6-taller...

Labels:

7 Comments:

At 1:29 AM, Anonymous Anonymous said...

Hvornår får du egentlig resultatet at vide for eksaminerne?

 
At 10:16 PM, Anonymous Anonymous said...

Xér jo da!

-du mærkede ikke noget til åbenbaringen???

AMor

 
At 7:58 AM, Blogger Signe og Jan said...

Krydser fingre

 
At 4:06 PM, Anonymous Anonymous said...

Nåeh.. det lyder da lidt som om du synes det muligvis gik meget godt?
Sådan mellem linierne...

Håber jeg har ret :-)

 
At 7:53 AM, Blogger Frøkenhat said...

Seje tøs!

 
At 11:34 PM, Anonymous Anonymous said...

Flot at du klarede det. Håber at dit sidste eksamensforsøg også gik godt, og jeg krydser fingre for mindst tre 6 taller!

Knus fra Sine

 
At 11:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Sådan færdig og over 6, det er jeg ret sikker på...

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger