Monday, December 18, 2006

Julepynt

Selvom julestemningen kan ligge på et meget lille sted i disse dage, med eksamenspres, opgaveskrivning, alt for meget arbejde og den helt generelle julestress... ja, så ser det sandelig ud til at det bliver jul alligevel... det er faktisk lige om lidt... vidste I godt at det faktisk er i denne uge?

Shit!

Er ikke færdig med julegaverne endnu, mit hjem ligner lort, opgaven er stadig ikke færdig - og skal afleveres lige om lidt, eksamensresultaterne er endnu ikke blevet offentliggjort, så jeg ved stadig ikke om jeg har bestået eller ej, jeg har 4 milliarder ting jeg stadig skal nå og julepynten er endnu ikke sat op...

Nå, ja, og nævnede jeg at jeg ikke orker noget som helst overhovedet?

Nå, men mine problemer og ting jeg ikke kan nå eller orke, ændrer jo ikke på, at det altså snart er jul, så julestemningen bør vel på den ene eller anden måde snart nå bloggen. Og hvis den ikke gør det nu, så når den det vist ikke...

Så, glædelig næsten-jul til jer alle sammen.

Labels:

3 Comments:

At 2:12 PM, Blogger soesterlystig said...

Det virker ikke just som om det er julestemningen der præger i blogland for tiden. Alle klager over mangel på julestemning - selv har jeg det på samme måde. Måske skal vi starte en god gammeldags ekspedition og finde "the christmas spirit" ligesom de gør i julefilmene.... Glædelig jul i hvert fald - julestemning eller ej!

 
At 8:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg tror at det er vejrets skyld. Hvem kan dog komme i julestemning, når det ikke er det mindste koldt? Men også glædelig jul fra mig (også til dig Søs!)

 
At 3:39 PM, Anonymous Anonymous said...

Også glædelig jul fra mig.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger