Wednesday, November 01, 2006

Novembers himmel er så grå

Så blev det november og vinter i Århus. Himlen er grå og tung og fuld af sne. Den passer ganske udemærket til den stemning der ligger over os her i lejligheden og præger mit sind og humør i disse dage...

Jeg er gået lidt i stykker inde i hovedet, og vil gerne skrive noget om det, men det er svært at få formuleret.

Måske er jeg ikke den eneste med dette problem, for blogland ligger godt nok øde hen i disse dage. Måske er vi alle gået i hi?

Nå, men altså ingen spændende indlæg herfra lige nu.

Jeg vil nøjes med at ønske jer en god november. Ok billedet er måske ikke helt repræsentativt. Vi har endnu ikke Narnia-lignende tilstande, men det har da sneet hele morgnen...

Labels:

15 Comments:

At 11:39 AM, Blogger Spirren said...

Masse af kærlige tanker til dig......

 
At 4:28 PM, Blogger soesterlystig said...

Også her fra... Jeg elsker når du skriver, så skriv mere... mere... mere:-)

 
At 12:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Ja, novembers vejr passer godt til min sindstilstand. November burde faktisk degraderes fra at være en måned til blot at være mellemtid og miste alle sine rettigheder, som fx at blive delt op i uger (meningsløst når det alligevel hele tiden er mandag).
Håber ikke det går med denne november som i Nordbrandts famøse digt.

 
At 4:03 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca

Ja, november kan også få mit hoved til at gå i stykker. Håber de kan sætte ord på stykkerne.

Jeg kom også til at tænke på Nordbrandt da jeg læste dit indlæg:

Året har 16 måneder. November
december, januar, februar, marts, april, maj, juni, juli, august, september, oktober, november, november, november, november

 
At 12:03 AM, Blogger Snowie said...

When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same

'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain

We've been through this auch a long long time
Just tryin' to kill the pain

But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away

If we could take the time
to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my
own
Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain

Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one

 
At 12:26 AM, Blogger Amocca said...

ååårh totalt yndlingssang for 10-15 år siden der....

:)

 
At 3:47 PM, Blogger soesterlystig said...

Aaah Guns'n roses....

 
At 9:58 AM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca

Jeg håber der er lyspunkter på din grå novemberhimmel. Jeg savner også dine skriverier her på bloggen, og håber du får skrivelysten igen.
Måske du kan hjælpe med at opklare et mysterium? Søs blog eksisterer stadig som et link på en af dine læseres blog, men dens navn er ændret med et bogstav, når man peger på den.Man kan tilsyneladende stadig kommentere på den,men går man ind på profilen, er bloggen der ikke. Jeg kan se Søs læser med her, så måske har hun selv en forklaring, men måske ved hun ikke at bloggen findes der? Måske ønsker hun ikke, at den kan findes? Derfor skriver jeg ikke nu på hvilken blog, jeg har fundet den.


Kærlig hilsen Evi

 
At 11:14 AM, Blogger soesterlystig said...

Hej Evi,
Jeg har ændret linket - så bloggen ikke sådan lige er tilgængelig.
Det gjorde jeg på et tidspunkt, hvor jeg ikke ønskede, at alle kunne læse med. Eftersom jeg ikke opdaterer den mere er det helt fint, at man stadig kan læse tilbage i arkiverne:-)

 
At 12:56 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej Soesterlystig

Jeg er sikker på, at jeg taler for alle os, der savner din blog og tænker på, hvordan det går dig: - Kunne du ikke give en hurtig tilbagemelding på hvordan projekt baby går? Jeg er sikke rpå, at Amocca gerne låner dig et par linier her i kommentar-funktionen :-)

Mange venlige hilsner
Maria

 
At 5:00 PM, Blogger Amocca said...

jeg låner gerne spalteplads ud til søsteren :) om ikke i denne så i næste post - afhængig af hvem af os der er hurtigst på tasterne...

Bliver dog nok søs, da mit hoved stadig er i stykker, og det har åbenbart sat sig i mine fingre :(

øv

 
At 6:32 PM, Blogger lykkejægeren said...

Søde amocca
Vi kender det alle, du er bestemt ikke alene.
Gid du må finde den sol der gemmer sig bag enhver sky og glæde dig lidt over de kraftfulde stråler der ind imellem alligevel rammer selv i den mest triste stund. Knus og solstråler lykkejægeren

 
At 8:43 PM, Anonymous Anonymous said...

Amoccoa@

Der findes ting, man af en eller anden grund ikke kan skrive sig ud af. Du skal nå derhen, hvor du skal være.

Mange tanker
Maria

 
At 11:25 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej Søs
Jeg håber at du har det godt.
Det er rart at vide at du selv havde ændret det, og du ved måske også selv hvor jeg fandt det?
Modtager du mail om nye kommentarer på den og kan du stadig slette evt. uønskede kommentarer, som kunne dukke op på den? Funktionen er der jo endnu.Har du tænkt at skrive på den igen engang? eller kan du ikke det mere?
Jeg bliver glad, når jeg finder dine kommentarer rundt omkring, og jeg kan se, at du stadig er her, men der er flere,som har efterlyst dig, så vi er altså flere som savner dig på din blog.
Kram til dig og til Amocca.

Kærlig hilsen Evi

 
At 11:48 AM, Blogger soesterlystig said...

Iih hvor er i dejlige - i får mig til at føle mig helt vigtig;-) Der sker nye ting i mit liv lige nu, men jeg er ikke heeeelt klar til at skrive om det endnu. Jeg overvejer at få en password beskyttet blog. Ikke fordi jeg har været ude for noget ubehageligt, mere fordi jeg ikke vil have, at venner og bekendte IRL skal læse med. Men, men jeg LOVER, at i bliver de første, der får besked, hvis der sker noget stort:-) Jeg kan jo altid hugge lidt spalteplads rundt omkring....
Evi jeg tjekker ikke rigtig min Søsterlystig mail mere - men det hænder da, at jeg klikker mig ind på den gamle blog:-)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger