Monday, December 11, 2006

Hurra, hurra, hurra

Idag er det Amoccas fødselsdag, hurra, hurra, hurra...

Jeg har fødselsdag i dag, mandag d. 11. december. Fandens fødselsdag kaldes datoen også . Hmmm, passende? Det er sidste stop før jeg runder det frygtede 3 og 0. Og for at være helt ærlig synes jeg egentlig ikke, at der er ret meget at fejre. Men konventionen foreskriver jo festivitas på en sådan dag...

Dette betyder dog ikke det store, men jeg har dog tilbragt søndagen i selskab med mine forældre. Mødtes op med mine bedsteforældre på en rasteplads på Ejer Bavnehøj - ja det er ikke sådan når alting skal passes ind... Og mandagen står i opgaveskrivningens navn og middag med manden om aftenen...

Fødselsdage er mærkedage der bliver mindre og mindre sjove som man bliver ældre. Og især fordi jeg synes de minder mig om alle de ting jeg heller ikke nåede dette år...

Men fødselsdag det har jeg altså. Så hurra for mig...

Labels:

15 Comments:

At 9:21 AM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca

Rigtig hjertelig tillykke med fødselsdagen.Jeg håber den bliver hyggelig på trods af at tiden skal gå med opgaveskrivning. Pøj-Pøj med eksamenerne.Forhåbentlig vil dit liv blive nemmere, når du først får sat det 3-tal forrest på din alder, sådan gik det ihvertfald for mig. Ok jeg ved godt det ikke er denne gang, men tiden nærmer sig, og man må da også godt tage forskud på de gode tider.Ik`
Hav en god dag!

Kærlig hilsen Evi

 
At 9:34 AM, Blogger Unknown said...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Jeg håber du for en dejlig dag trods opgaven....

cs

 
At 9:52 AM, Blogger soesterlystig said...

Stort tillykke!

 
At 10:31 AM, Blogger Solsikke said...

Mange gange tillykke med dagen!

Stort knus,
Solsikke

 
At 11:39 AM, Anonymous Anonymous said...

Hjerteligt tillykke!
Selvom det egentligt er noget underligt noget, at fejre, at tiden går :-)


Mange hilsner
Pernille

 
At 3:02 PM, Anonymous Anonymous said...

HIP HIP HURRA

 
At 3:18 PM, Blogger Frøkenhat said...

Hip Hip! Og et stort tillykke!

 
At 4:54 PM, Anonymous Anonymous said...

Hip hip hurra for Amocca

Stort fødselsdagsknus er hermed sendt afsted til dig:-)

 
At 6:09 PM, Blogger Mira said...

Tillyke herfra også

Knus fra Mira

 
At 6:38 PM, Blogger Snowie said...

Tillykke med dagen :)

 
At 8:45 PM, Anonymous Anonymous said...

Ja - hurra for dig!!

Tillykke med dagen!

Hilsner fra Caf

 
At 9:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Du ønskes også STORT TILLYKKE herfra. I kunne da godt have kigget ind. Lidt mocca har jeg da altid!

:-)

Knus fra Sine

 
At 10:33 PM, Blogger Signe og Jan said...

tillykke

 
At 5:05 PM, Blogger lykkejægeren said...

30 er ikke så slemt enda, så tag det roligt :-) Et forsinket tillykke herfra - jeg har haft et par "krisedage" så jeg havde ikke lige set din fødselsdag... Håber du blev fejret på behørig vis.
Forøvrigt synes jeg det er vigtigt at fejre at man er blevet et år ældre - jeg har en rigtig god ven der er kræftsyg og han gav mig en opsang engang jeg kom til at klage over at jeg var et år ældre... Jeg blev meget flov for han har jo ret... Man skal GLÆDE sig over at få lov at blive et år ældre !!!

 
At 7:07 PM, Anonymous Anonymous said...

Tillykke, tillykke!
Jeg håber du blev behørigt fejret.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger