Thursday, May 18, 2006

Besøgstid i tal

Frøken Hat var jo spændt på hvad artiklen havde at sige for mine statistikker her på bloggen, og sandt at sige var jeg da også selv en smule nysgerrig, så det blev selvfølgelig undersøgt....

"Og så er jeg spændt på at høre til statistikken på din blog i den næste uges tid. Tror der bliver et forfærdeligt rend her... ;-)"
Der er selvfølgelig ikke gået en uge endnu, men det ser ud til at Hendes Verdens læsere ikke ligefrem er de store nethajer, for selv om jeg da kunne klare et pænt antal besøgende mandag d. 15. maj, så kan det på ingen måde slå den stående rekord. Og siden mandag har tallet været støt faldende igen, ned til de sædvanlige ca. 100 daglige besøgende...

Mandagens besøgstal så således ud:

Dato

Page loads

Unique visitors

First time visitors

Returning visitors

15-05-2006

203

139

42

97

Og det er da fint, det er da absolut ikke en statistik man kan klage over på nogen måder, vel? Jeg mener 139 besøgende, ud af disse har 97 af de sædvanlige hoveder været forbi og 42 nye mennesker har logget på. Det kan man godt være stolt over som indehaver af kaffebaren.

Men den stående rekord blev som sagt på ingen måder slået. Denne blev sat d. 22. december 2005, den dag sidste forsøg endte i fiasko. Det var en helt almindelige torsdag lige før jul, hvor himlen faldt ned, men besøgstallene.... ja de gik sandelig op:

Dato

Page loads

Unique visitors

First time visitors

Returning visitors

22-12-2005

405

206

44

162

206 mennesker slog vejen forbi kaffebaren denne skæbnesvangre dag. Ud af disse var der 162 faste læsere og 44 nye. Sikke en dag...

Men selvom besøgstallene måske ikke er fløjet i vejret, så kan jeg berette, at der er kommet mails fra nær og fjern, ja helt så langt væk som Finland har man læst artiklen - så lidt har jeg da fået ud af mine "15 minutes of fame"...

Labels: ,

10 Comments:

At 6:54 AM, Blogger Frøkenhat said...

Takker for orienteringen. Tænk at man bare sådan kan bestille et indlæg. Overvejer lige næste tema...

;-)

 
At 8:15 AM, Anonymous Anonymous said...

Pssst, Amocca - en ny besøgende behøver ikke være "ny" - man skal bare have slettet den cookie der holder øje med om man har været på siden før (jeg har et program der sletter alle mine dagligt, da de alle bliver opfattet som spyware)

PS. Jeg tror heller ikke at læsere af HV er de mest fremmelige

 
At 9:37 AM, Blogger Unknown said...

Men jeg tro måske nærmere vi skulle have en statestik over hvor mange nye mennesker der har købt HV.
Det er andet gang i mit liv jeg køber et dame blad, første gang var der også en i jeg kendte. Ellers syntes jeg helt ærlig de er lidt kedeligt. Jeg har også kun læst artiklen med dig i og bladret det igennem og så lige løs krys og tværsne. hehe

cs

 
At 11:58 AM, Blogger Amocca said...

Rikke sådan noget skal du jo ikke sige, det ødelægger statistikkernes troværdighed hehe...

og jeg kan så godt lide statistikker og sådan...

 
At 12:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Nå, ja. Sorry. Men jeg er altå ny herinde hver dag :-)

 
At 8:23 PM, Blogger Snowie said...

Altså ikke for at sjoske yderligere rundt i det der med statistikkernes troværdighed...

... men jeg kan altså godt være så fræk at kigge forbi Kaffebaren fra op til 3 forskellige computere i løbet af dagen... En slambert er jeg...

 
At 9:54 PM, Anonymous Anonymous said...

hahahahahaha, Snowie!

 
At 9:28 AM, Blogger Amocca said...

Nej altså... I ødelægger fuldstændigt statistikkernes troværdighed med jeres slambert agtige computer opførsel...

tsk tsk .... skam jer!

 
At 9:27 PM, Blogger GitteK said...

Jeg har også flere "øjne" hehe
...men trofast...det er jeg!

 
At 9:27 PM, Blogger GitteK said...

Jeg har også flere "øjne" hehe
...men trofast...det er jeg!

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger