Sunday, April 30, 2006

Addictive personality?

Det er vist ingen hemmelighed at jeg er ryger og drikker meget kaffe! Og også har en tendens til måske at nyde et enkelt glas vin i ny og næ...

Hvad der er knap så offentligt kendt, er mine nyeste afhængigheder, som måske nok er noget sundere, men ikke mindre neurotiske og tvangsagtige end de ovenstående...

Det der med træning har nemlig nu udviklet sig til en slags obsession, jeg kan blive i helt dårligt humør hvis jeg ikke kan komme afsted mindst 2 gange om ugen. Hvem skulle have troet, at jeg af alle mennesker kunne udvikle dette? Ja, ihvertfald ikke mig... Jeg ville have forsvoret, at en sådan ting kunne ske...

Herudover er jeg blevet mere eller mindre afhængig af at gå i solarium. Hvilket har gjort, at jeg har udviklet en ny bizar trang til at blotte min mave til alle og enhver, så de kan se hvor brun den er blevet haha. Det bliver selvfølgelig endnu federe at vise den frem når jeg kan fremvise et vaskebrædt ;o)

Og sidst men ikke mindst har jeg udviklet en hysterisk "allergi" imod tør hud. Jeg har altid haft det med tørre hænder, men det har nu bredt sig til resten af min krop, så jeg kan smøre mine ben ind 4 gange om dagen... Det er ikke helt sandt at sige, at denne "allergi" er ny. Som sagt har jeg haft det med mine hænder længe, og resten af kroppen startede inden træningen gjorde... Men lad mig sige det sådan, at det at jeg træner og tager sol ikke har gjort trangen til konstant at smøre sig ind mindre...

Hmmm... jeg kan åbenbart ikke gøre noget med måde... hvem sagde addictive personality?

Her står der selvfølgelig: "Er det Amoccas popo?" på russisk, og svaret er desværre: "Nej!"

Men godt på vej, hehe ;o)

Labels:

11 Comments:

At 8:02 AM, Blogger soesterlystig said...

For år tilbage - før alt dette børnepjat tog sin begyndelse - trænede jeg rigtig meget. Jeg løb mindst 4 gange om ugen og gik til både styrketræning, boksning og dans. Jeg havde vitterligt et vaskebræt at vise frem. Så jeg kender udemærket følelsen af at blive hooked og nærmest få abstinenser... desværre er denne afhængighed en hel del lettere at slippe af med end de fleste andre laster - og tilmed en hel del sværere at komme i gang med igen
:-) I denne uge har jeg dog været ude t løbe to gange - jeg troede godt nok, at jeg skulle dø en pinefuld død, men jeg gjorde det dog... problemet er, at jeg ikke har den store lyst til at gøre det igen. Nu vil jeg så lige prædike lidt: pas på med for meget solarie... Man får rynker af skidtet...:-)

 
At 12:10 PM, Anonymous Anonymous said...

Ja, pas på! Rygning giver også flere rynker....

Jeg har aldrig haft et vaskebræt og jeg får det sgi heller aldrig. Men det med lidt motion savner jeg nu.

 
At 12:51 PM, Blogger Amocca said...

jaja - super rynkeren det bliver mig...

men hellere rynker end at se et lig i spejlet hver morgen... det gør wonders for humøret at der er kulør på huden

 
At 1:43 PM, Anonymous Anonymous said...

Selvbruner skulle ikke give rynker. Jeg har godt nok aldrig prøvet det selv, da jeg sværger til det spøgelsesagtige look ;-)

 
At 2:41 PM, Blogger soesterlystig said...

Jeg har sådan en smart selvbruner fra Biotherm med faktor 12 - den bruger jeg om sommeren når jeg skal ud og solbade. På den måde bliver farven flot og jævn samtidig med at jeg beskytter min hud... Det må da kunne bruges ifbm. solarie også??

 
At 4:47 PM, Blogger Frøkenhat said...

Piiiiiift! Sikke en steg. Man kan virkelig se, at hun træner, hende Amocca. Meget misundelig.

:-)

 
At 9:03 PM, Anonymous Anonymous said...

Damn, hvor er vi bare kloge du og jeg, Søs ;-) Måske skulle vi forære Amocca en selvbruner?

 
At 8:02 AM, Blogger soesterlystig said...

Det gør jeg gerne:-) Skal bare bruge adressen.... Hilsen "præsten", "den vise" eller bare "fru know it all"...

 
At 11:29 AM, Blogger HBT said...

Nu prikkede du til den dårlige samvittighed. Jeg burde nemlig være i motionscenteret lige nu men orkede ikke at tage afsted i dag. Nå men har lovet mig selv at gå i haven og nok også en gå/løbetur senere på dagen - så er det vel ok igen.

Og du bliver jo rigtig LÆKKER

 
At 2:01 PM, Blogger GitteK said...

Sssschyyyyh!
Nogen får stress!!!

 
At 1:40 PM, Anonymous Anonymous said...

Pssst, Søs, jeg har Amoccas adresse...

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger