Saturday, May 13, 2006

15 minutes of fame

Jeg kan ikke huske om jeg har nævnt det... Ihvertfald kan jeg ikke lige finde det i arkiverne ved en hurtig skimning... Men jeg blev jo interviewet til Hendes Verden engang i et andet liv tror jeg det var ... eller ihvertfald bare engang sidste år...

Og i denne uge, altså den der starter mandag, kommer artiklen så i... så dette er altså mine 15 minutes of fame - og eftersom det jo skal malkes for alt hvad jeg kan ;o) ... så indsætter jeg hermed signeret idolplakat, som i alle kan printe hahaha...

Amocca, her fanget i et karakteristisk pose, som I der kender mig vil kunne nikke genkendende til...


Hvor er det bizart at læse sin egen historie med andres ord, jeg synes slet ikke jeg lyder som mig... Nå, men mit interview er en del af et tema om barnløshed, så det burde vel være nok til, at en hel del af jer drønede ud og købte bladet...

Så altså hermed en opfordring til at købe Hendes Verden i næste uge, om ikke andet, så blot for at læse interviewet med Nina Cederberg, som er psykolog med speciale i barnløshed - nogle af jer har måske hørt hende tale til LFUB's arrangement om livskriser tidligere på foråret... Hun er en ganske klog dame...

God læselyst!

og så lige til slut: hold op hvor ser jeg tyk ud på billederne i den artikel! Hvorfor sagde I ikke noget?

15 Comments:

At 9:55 AM, Blogger Frøkenhat said...

Jeg iler ned i kiosken first thing mandag morgen! Glæder mig til at læse dine og psykologens vise ord.

 
At 9:58 AM, Blogger Frøkenhat said...

Nå ja - og så kan jeg jo passende lige få købt det seneste nummer af VBB også. Har endnu ikke fået nogen bekræftelse på min bestilling hos abonementsservice...

 
At 1:22 PM, Blogger GitteK said...

Jeg prøvede altså at sige det forleden... ;o)

 
At 2:15 PM, Blogger Spirren said...

jeg glæder mig til at se den færdige udgave :-)

 
At 2:51 PM, Blogger HBT said...

Hendes Verden står nu på indkøbslisten til i morgen.

 
At 3:58 PM, Blogger Mira said...

Jeg må have en kopi af Hendes Verden i denne uge.Glæder mig til at læse det :-) Pænt billede i øvrigt.

 
At 4:40 PM, Blogger Unknown said...

Jeg er ikke sikker på jeg nogensinde har læst en udgave af det blad... Men hvis ikke dette er en oplagt lejlighed så ved jeg da ikke ;)
PUK

 
At 5:28 PM, Blogger Unknown said...

Ja det blad må jeg også hen og købe i morgen.

cs

 
At 11:03 PM, Blogger Snowie said...

Der hænger nu en idolplakat i loftet over min seng, men det havde du nok gættet ;-)

 
At 1:14 PM, Blogger HBT said...

Fin artikel amocca. Du får sikkert mange besøg de næste dage herinde.

 
At 6:47 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg synes også, det er en fin artikel!

Jeg er lidt nysgerrig på den bog, af psykologen, der omtales. Kender du (eller andre) til den?

Caf

 
At 7:26 PM, Blogger Frøkenhat said...

Hendes Verden er nu købt og artiklen netop læst. Må være sært sådan at se sig selv i en artikel, hvor journalisten vælger vinklen og tonen. Men jeg synes, det er fint - og helt fantastisk i øvrigt, at du har sagt ja. Tror det kan komme mange til gavn.
Og så er jeg spændt på at høre til statistikken på din blog i den næste uges tid. Tror der bliver et forfærdeligt rend her... ;-)

 
At 1:34 PM, Blogger MariaG said...

Så er Hendes Verden købt og læst (for første gang nogensinde). Det er en fin artikel. Selvom artikler af den type ofte bliver meget overfladiske, er det godt for par, der endnu ikke er kommet i behandling at få lidt indblik i, hvad det i korte træk vil sige. Jeg vil godt give dig ret i, at du er lidt mere lækker på idolplakaten her på siden...men du var jo så også igang med hormoner, da de tog billedet!
Jeg har hermed meldt mig ind i fanklubben!!

 
At 3:42 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej Amocca.

Stort kompliment her fra os. Det er godt gået!

Knus fra
Trine

 
At 4:50 PM, Blogger QVINDEN said...

Jeg har i dag haft min debut som Hendes Verden-læser. Det er en helt fin artikel, der er lavet med dig. Og uanset hvad du siger, så synes jeg nu altså ikke, de billeder er dumme. Du ser sød og dejlig ud! Al ære og respekt til dig for din åbenhed. Det kunne jeg lære lidt af!!!

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger