Thursday, March 23, 2006

Du er den...

Så render man rundt her i sin egen lille vrede bitre navlebeskuende verden, og opdager først flere dage senere at man er blevet tagget i en leg...

Og så må man jo hellere opføre sig pænt og lege med de andre børn - for det siger ens mor jo at man skal, ikke sandt?.

Så hermed Amoccas 4 meme's.

åh suk - det starter skidt kan jeg se...
denne første del af legen er opfundet for at håne mig ikke sandt? For at jeg skal blive nødt til at indrømme, at jeg har arbejdet samme sted siden jeg var 15 år gammel... med få undtagelser... Jaja, men så må jeg vel indrømme det...

Når man siger:"Kom og se giraffen..." så mener man mig! I bogstaveligste forstand...

4 jobs jeg har haft:

  • Ungarbejder i Toys R Us
  • Gruppeleder i Toys R Us
  • Tilkaldeassistance i Toys R Us
  • Projekt Koordinator hos Innovex UK


Hmm... nr 2 er også svær - men på en anden måde... det er svært kun at vælge 4, kan man få flere kategorier? så som 4 cheesy film jeg kunne se igen og igen og 4 gode film jeg kunne se igen og igen?
Det vælger jeg at man godt kan....

2 x 4 film jeg kunne se igen og igen:
Cheesy:

  • Dirty Dancing
  • Top Gun
  • A Chorus Line
  • Pretty Woman


Gode:

  • Ground Hog Day
  • Ringenes herre
  • Livet er smukt
  • Star wars

Så når vi ned til nr 3, den er ikke svær... jeg har boet mange steder, men alle sammen inden for relativt samme område... Altså fx har jeg boet ikke mindre end 6 steder i Århus og omegn, og 4 steder omkring London... men lad os nu holde os til reglerne, eftersom jeg snød ovenfor.

Fire steder jeg har boet:

  • Århus
  • Odense
  • Åbenrå
  • London

Det der med at se TV, det skifter meget for mig. Og i øjeblikket ser jeg faktisk slet ikke TV. Jeg har alt for travlt på min computer ;-) Men når jeg engang imellem gør, så kan jeg snildt finde 4 serier der kan underholde mig...

Fire TV-shows jeg godt kan lide at se:

  • CSI
  • Extreme make-over: Home Edition (det er da også en slags serie, ikk?)
  • Sex & The City
  • Frasier

Ja, jeg kan ikke underholde med særligt eksotiske steder, jeg må jo ærligt indrømme, at jeg sådan rent teoretisk aldrig har været uden for Europa. Jeg har godt nok været på Fuerte Ventura, som ligger ved nordafrika, men det hører jo under spanien, sååå....

Fire steder jeg har været på ferie:

  • Frankrig
  • Polen
  • Spanien
  • Italien

Ok, det vil være pinligt at skrive sin egen blog på, ikk? Men jeg kommer her jo dagligt - bare liiige for at tjekke... Ok, ok, jeg lader være ...

Fire websites jeg besøger/bruger (dagligt):

  • google.dk
  • bibbub.dk
  • asb.dk
  • jp.dk

Jeg er så kræsen at det er pinligt, derfor er denne kategori heller ikke sååå god for mig at svare på, men svare skal man jo :-)

Fire favorit retter:

  • Pitabrød med kebab
  • Spaghetti med pølsesovs
  • Risret med kylling
  • Toast - ja, jeg ved godt det er latterligt, men jeg kunne leve af toast hvis jeg fik lov haha


Fire steder jeg godt gad være lige nu:

hmmm... et andet sted, som fx for 10 år siden (er det overhovedet et sted... sikkert ikke, men ihvertfald bare et sted hvor denne virkelighed ikke var min... x 4

Fire bloggere jeg tagger:

  • M.S - fordi jeg ikke har snakket med hende i århundreder og savner hende på msn ;-)
  • Frøkenhat - fordi hun er helt ny og det er en god måde at byde hende velkommen på
  • Qvinden - fordi hun da vist har haft pause længe nok nu :-P
  • Maria G - fordi jeg savner at høre fra hende...

Labels:

6 Comments:

At 9:51 PM, Blogger QVINDEN said...

Godt så... :-)

 
At 10:38 PM, Blogger Amocca said...

haha så kan du lære det

 
At 10:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Jeg havde faktisk osse sendt dig en mail om at du var tagget, så ingen dårlige undskyldninger her ;-)

 
At 12:56 PM, Blogger GitteK said...

vil bar elige indskyde at:

Bibbub, styrer sgu da for vildt!!!!

 
At 12:57 PM, Blogger GitteK said...

Njøøerf
staveplade tak!

 
At 7:43 PM, Blogger QVINDEN said...

Jeg har lært det... tror jeg :-)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger