Tuesday, February 28, 2006

Kontaktannonce

Jeg har modtaget en af de der e-mails der bliver sendt rundt, hvor man skal bekræfte sig selv og andre I at man er en dejlig stærk, vidunderlig kvinde. Denne involverede, at man skulle skrive sin egen kontaktannonce, for ligesom at se hvor mange gode ting man indeholdt (går jeg ud fra)... Så det har gjort... Og udbyttet af denne opgave blev, at jeg vist skal prise mig lykkelig for at jeg allerede er gift ;-)

Bitter, barnløs bitch der nærmer sig de 30. Storryger, kaffenarkoman og semi-alkoholiker. Med trang til keramiske køer og lange nætter på internettet. Tendenser til hysteri, søvnløshed og melankoli. Ejer af en sko fetisch og uhyggelige mængder tøj - en hel del af det alt for småt, grundet betydelig vægtøgning i de sidste 1½ år. Bruger på trods af dette forbavsende lidt tid på motion.

Hvis intet af ovenstående tiltaler dig, kan jeg tilføje at min BH-størrelse er 75E...

Er jeg en fangst eller hvad? Og hvordan ville din se ud?

Labels:

15 Comments:

At 7:14 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej amocca.
Du er da bestemt en fangst! Jeg ville have gået for din annonce, den rammer totalt. Ærlighed og humor er to meget prisværdige egenskaber!
Min egen annonce ville være kedelig sammenlignet med din. Dog ville ordet arbejdsløs nok fænge en hel del...
En stor krammer til dig og manden.
Trine

 
At 9:54 PM, Blogger Unknown said...

Hej amocca
Ja min ville nok også hedde. Arbejdsløs, halvfed, slik ædende, hypokonder, med stærke humør svingninger. Nå ja det var da en helt masse gode sider, måske skulle jeg overveje at gifte mig med kæresten. Er vist ikke en god vare på market.

Men med dit gode udsennede og store selv ironi og enorme humor ligger verden for dine fødder.

cs

 
At 6:50 AM, Blogger Solsikke said...

Kære Amocca

Jeg tror nu nok at du ville få nogle hits på den sidste linie.... Nej, spøg til side. Jeg synes at du virker som en skøn, ærlig person, der ikke tager sig selv alt for alvorligt.

Hvordan ville min lyde. Tja. Ikke særlig spændende, tror jeg. Men jeg har jo også gaflet min drømmeprins, så det går nok.

Tak for et godt morgengrin!

 
At 7:51 AM, Blogger soesterlystig said...

Øv du slår mig - jeg er kun 70D;-) Ellers ville annoncen nok være nogenlunde enslydende, hvis den kom fra mig.... You crack me up!:-)

 
At 7:52 AM, Blogger soesterlystig said...

Minus smøgerne - det er dog et punkt, hvor jeg aldrig er faldet i. Nok mest pga. min astma - uden den havde jeg ganske sandsynligt været storryger!

 
At 11:16 AM, Blogger Amocca said...

Hmmm.... burde nok have nævnt ordet sarkastisk et eller andet sted deroppe - men mon ikke ordene "Bitter Bitch" antyder at en sådan evne er til stede?

;-)

 
At 6:17 PM, Blogger Signe og Jan said...

Et godt Catch - ja sgu!

Jeg selv: Barnløs blondine langt over 30 med et overbekymret sind. Herudover falder betegnelsen ambitøs, krævende, emotionel kontrolfreak og shop-aholic først for. Hmm jeg bliver vist nødt til at tilføje 70G. Håber det hjælper, ellers er det jo godt, at jeg er gift.

 
At 7:05 PM, Blogger soesterlystig said...

Sarkatisk? hmm..? Betyder det, at du i virkeligheden har en A-skål?

 
At 8:45 PM, Blogger Amocca said...

slag til søsteren for den bemærkning :P

 
At 10:18 PM, Blogger QVINDEN said...

Og jeg er både tyk, infertil og har små bryster... Hvor godt tror du det ville sælge?

 
At 2:41 PM, Blogger Solsikke said...

"Navlebeskuende, egoistisk, infertil hypokonder med hang til tudeture og selvhad søger kærlig omsorgsfuld klippe at læne mig opad.

Min bh-størrelse er desværre kun 75A/70B men tilgengæld har jeg en pæn bagdel."

Hmmm... Godt at jeg har fundet ham klippen.

 
At 11:47 PM, Blogger Freudika said...

Jeg elsker den ...

ærlig og fuld af humor ... ok humor/sarkasme ... potato/potato ... (den vending ser altså sær ud på skrift)

 
At 10:42 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej

Tja, her får du min: 35 årig, fed, flommet,febril mor til 7. Heraf 4 døde, et barn har epilepsi, et andet børnehjemsbarn hentet i Nepal, sidste barn er 6 uger - med kolik. Hængepatter, str. 85 B, for tiden med brystbetændelse! For træt til hjemlig hygge. Søger handymand med interesse for rengøring, tøjvask, bleskift,og alt det praktiske...(Godt jeg har ham)
Er det meget bedre? Knus fra Sine

 
At 11:49 AM, Blogger GitteK said...

Sommetider er det vidst bare godt man ER gift.

Søges!
Helst med børn i alderen 6 og nedefter. Ekskone skal være HELT ude af billedet. Send billede, er du sort i den ene side af ansigtet og hvid i den anden = INGEN interesse...ellers ikk´så kræsen!

 
At 6:47 PM, Blogger Unknown said...

Der kan ingen tvivl herske om at du er et fund kære Amocca.
Jeg vil undlade at skrive min egen - når nu jeg ikke er gift, eller altså ikke RIGTIGT er gift, så er det alt for svært at være ærlig om humørsvingninger, trøstespisning og hænge-bryster! ;)
PUK

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger