Monday, December 12, 2005

Ruge ruge ruge

Så oprandt mandag endelig! Og den blev til nervepirrende tyve minutter over 8 før telefonen endelig ringede. Kun 2 af æggene havde ladet sig befrugte, et var stadig 4 cellet og det andet var 7 cellet her på dag 3.
Dette var de samme slags æg vi fik lagt op i første forsøg og når man sammenholdt det med, at kun 2 ud af vores 11 æg havde ladet sig befrugte, ja så faldt humøret altså lige et par grader...

Nå, men afsted til akupuntøren med mig. "Bare slap af og hvil dig", lettere sagt end gjort, når ens mobiltelefon ringede flere gange end et omstillingsbord. Men fik dog slappet af, ind imellem opkaldene - jeg kunne jo ikke svare, eftersom jeg lå godt forpuppet i mine tæpper og nåle.

Tilbage til lejligheden og så afsted til skejby. Her steg humøret igen, for laboranten kunne fortælle, at det 7 cellede æg havde delt sig til 8 celler siden vi snakkede sidst. Selvom der var nogle fragmenteringer, så synes hun det var flotte celler. Det fik dog stadig kun scoren 3.1 pga. fragmenteringerne...

Op med æggene, hjem med manden så han kunne komme på arbejde, og så tilbage til akupunktøren - denne gang med slukket telefon. Sikken en renden frem og tilbage. Men nu er det hele overstået og jeg er: G.I.D.M.E.B

19 Comments:

At 2:06 PM, Blogger Solsikke said...

Hvor er det dejligt at høre, at der er æg! God rugelyst!

Kram,
Solsikke

 
At 2:36 PM, Anonymous Anonymous said...

Uh, hvor en dejlig nyhed! Husk nu at fokusere på de æg der er blevet til noget og som du har i maven, i stedet for at ærge dig over dem, der ikke ville befrugtes.

Heppekoret er startet :-)

 
At 2:44 PM, Blogger Spirren said...

Hep hep æggebasser, kom nu kom nu.

Tanker til dig knus M

 
At 2:53 PM, Blogger Mira said...

Yay, hepper her fra sidelinjen :-) Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke. Du SKAL bare blive en af solstrålehistorierne NU!!!!! Vi har brug for lidt lys herinde i tunnelen!

 
At 3:14 PM, Blogger Freudika said...

Rigtig god rugning ... og lad den nu vare rigtig længe ... sårn 8½ månedstid er vist passende ...


Krydskrydskrydskrydskrydskryds!!!

 
At 3:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Sådan!! Nu skal de bare blive inde i varmen de næste 8½ måned, og så glæder vi os til at se en baby eller to til den tid.

Held og lykke med rugningen.

Knus Tina

 
At 3:38 PM, Blogger Pia said...

Håber bare alt det bedste for dig.
God rugning.
Hygge til træffet i dag. Hils fra mig.

Knus
Pia

 
At 5:46 PM, Blogger MariaG said...

Tilslutter mig heppekoret og hepper alt hvad jeg kan for at de små æg bliver ved med at dele sig fint og sætter sig fast :0)

Knus Maria

 
At 6:35 PM, Blogger Monja said...

Jeg hepper også på æggebasserne. 8 celler er jo helt perfekt, og det fircellet skulle garanteret bare lige finde sig til rette i hulen. Jeg krydser fingre for dig og æggene.

Stort knus fra Monja

 
At 7:00 PM, Blogger HBT said...

Håber der er en god julegave om 14 dage. Skal du selv teste med urinprøve? Klinikken har vel lukket?

Knus

 
At 8:49 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej Amocca. Jeg sender masser af POSITIVE vibrationer hen til dig - håber at denne gang bliver LYKKENS GANG.

 
At 9:50 PM, Blogger Unknown said...

Jeg hepper og håber - og tænker på dig min kære.
PUK

 
At 10:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca, jeg syntes det er FED læsning og jeg er SIKKER på, at 3. gang er lykkens gang :o) På lørdag er det NØJAGTIG 2 år siden, at jeg "fik lagt Freja op" :o) Derfor bliver jeg helt rørt og overvældet, når jeg læser om jeres små æggebasser :o)
De varmeste pøjpøj hilsner

 
At 10:30 PM, Anonymous Anonymous said...

Flotte æg! og de har bare at blive til en rigtig møgforkælet skrigebasse eller 2.
Knuzer fra Mi55

 
At 7:57 AM, Blogger QVINDEN said...

Krydser fingre for dig.... Rug godt :-)

 
At 9:17 AM, Anonymous Anonymous said...

Så langt så godt! 2 æg er da fint! Det er da dobbelt så meget som 1.
Jeg ville ønske,jeg kunne svinge en tryllestav over dem, så de hurtigt satte sig fast, men jeg kan kun sige, jeg tænker på dig og håber for dig, at det lykkes.

hilsen evi

 
At 11:11 AM, Blogger Signe og Jan said...

Jeg krydser fingre!!

 
At 10:08 AM, Anonymous Anonymous said...

Jeg melder mig hermed til heppekoret og krydser min fingre for at I denne gang vil opleve miraklet.

Og Rikke har ret ;) Tænk godt om dem, der kom op og glem dem, der ikke gjorde.

Knus fra
Louise

 
At 4:21 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca.

Jeg hepper for dig og din rugning så voldsomt at jorden ryster her i det sydlige Århus... kan du mærke rystelserne hos dig i vest ?;o)
Alt muligt held og lykke din vej - det SKAL sgu lykkes for jer nu...
Jeg tror - håber og hepper alt hvad jeg kan!

Kh Chahis/Heidi

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger