Friday, December 02, 2005

Om småral og tavlekridt

Jeg har været til scanning idag. Første ægscanning. Ikke det vilde at skrive hjem om, eller skrive på bloggen om, for den sags skyld... Men en update skal I nu alligevel ikke snydes for, so here goes...

Slimhinden var så flot så flot, en slimhinde på 10. Det er det bedste jeg nogensinde har haft - så det var jo godt nok. Æggene er dog lidt bagefter om man så må sige. Ikke alarmerende eller noget, men de var kun omkring de 10-14 mm. Der var 8 stks på den størrelse og noget "småral", som kan gå begge veje - det er ikke til at sige...

Jeg er blevet sat op i dosis til 275 enheder nu og skal scannes igen på mandag. Så må vi se hvad de små æggebasser så kan præstere på den dosis i de næste par dage...

Fik derudover "dekoreret" venteværelset med foldere og blade, og fik skrevet en opfordring til kaffeklub deltagelse på den tavle der hænger i venteværelset.

Tavlen er en rest fra dengang de delte venteværelse med ultralydsklinikken hvor de gravide blev scannet - gudsketak og lov, at det er blevet lavet om - sikke en måde at gnide salt i såret på ....

Nå men da jeg spørger om jeg må skrive på den, ved sekretæren ikke noget om den, så hun henviser mig til sygeplejersken. Da jeg spørger syge- plejersken, ser hun helt mærkelige ud i hovedet: "Hvad for en tavle? Har vi en tavle i venteværelset?" hehe. Men jeg fik lov.

Det var dog en større udfordring, at finde et stykke tavlekridt, men sekretæren gik på mission og fundet blev det! Som sagt så gjort. Nu må vi se om telefonen og mailen kommer til at gløde i de næste par dage ;o)

7 Comments:

At 10:08 PM, Blogger Mira said...

Hey dine æg lyder da fine :-) De skal nok komme efter det. Mine æg er også altid så forbandede langsomme. Spændende med dit engagement i LFUB, glæder mig til at høre mere. Du har lige hvervet mig som medlem :-)

 
At 5:08 PM, Blogger Solsikke said...

Hvor bliver det spændende med dine æg. Det er jo også et helt perfekt antal. Jeg håber, at du holder ventetiden ud, og at det går rigtig godt på mandag!

Kh
Solsikke

 
At 11:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej Amocca

Det lyder da som et fint forløb. Held og lykke med scanningen i morgen.

Og så synes jeg det er godt gået med dit engagement i LFUB. Jeg er sikker på, at dit foredrag gik godt. Og nu er begynder nervøsiteten væk næste gang!

kh
Tina

PS: Har du fået dit mail program op at køre igen?

 
At 12:52 AM, Blogger Freudika said...

En hel masse held og lykke med æggene - og forsøget jo altså ...

 
At 3:20 PM, Blogger Spirren said...

Hvordan gik scanningen idag?

Kærlige tanker M

 
At 3:58 PM, Blogger Amocca said...

øøøh hvad sker der - dte skrev jeg om for ca 1 time siden - akn du ikke se det nye indlæg?

 
At 4:07 PM, Blogger Amocca said...

ok hvem har nakket min staveplade?

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger