Friday, December 09, 2005

Ægudtagning

Så kom æggene ud her til morgen. 11 stk. blev det til (ligesom sidst)- så må vi håbe de opfører sig pænt i laboratoriet weekenden over.

Selve udtagningen gik fint, lidt smerter hist og pist, men ikke så slemt man ikke kunne holde til det. Lidt blod fik vi også denne gang. Venflonen gjorde ondt at få sat i dag, og har også efterladt sig et stort firkantet blodigt blåt mærke, men skidt med det...

Da jeg kom hjem ringede telefonen konstant, sådan føles det ihvertfald for mig, så jeg endte med at indtale beskeden: "Der var 11 æg - men jeg orker ikke at snakke med jer" på mobilen i min morfinrus haha...

Som sagt, 11 æg, nu venter vi i spænding på opkaldet mandag morgen...

PS. Mange gange tak for alle de søde held og lykke beskeder, både her og på mail

12 Comments:

At 5:34 PM, Blogger HBT said...

Det er da et rigtigt fint antal. Håber de hygger sig her de næste dage så der er gode æg til oplægning.

Knus og god weekend

 
At 6:06 PM, Blogger MariaG said...

Det er jo et helt perfekt antal...lige det lægerne gerne vil have :0)

Kender alt for godt interessen, som kan blive lidt for stor...sidste gang fortalte vi intet til familien (selvom jeg ikke kunne holde mund overfor et par veninder :0) ), men min mor lurede det dog 3-4 dage før blodprøven...men det tog stadig toppen af interessen...

God (nervepirrende) weekend

Knus Maria

 
At 6:11 PM, Blogger Mira said...

Ammocca = præmiehøne. Skidegodt gået :-) Håber æggene hygger sig i inkubatoren weekenden over :-)

 
At 6:12 PM, Blogger Mira said...

Ups jeg stammer vist lidt med mit keyboard :-)

 
At 8:48 PM, Blogger QVINDEN said...

You go girl!

 
At 10:41 PM, Blogger Solsikke said...

Det lyder rigtig godt!

God weekend.

Knus,
Solsikke

 
At 11:43 PM, Blogger Spirren said...

11 stk - tor du har overhalet mig nu:-)

Jeg krydser for alt godt i de næste to dage...

Knus M

 
At 11:41 AM, Blogger Unknown said...

Jeg er sikker på at de 11 er artige julenisser som gør alt det de skal her i weekenden. Krydser og glæder mig til at høre mere.
PUK

 
At 12:31 PM, Blogger Frandse said...

Hvor super med 11 æg. Håber at det bliver til 11 artige nissepiger og nissedrenge.

Knus
Anne

 
At 9:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Det er da helt vildt spændende lige nu! men 11 æg så er der da en god chance. jeg håber, du har fået den gode besked nu. Held og lykke!
hilsen evi

 
At 9:52 AM, Anonymous Anonymous said...

Jeg håber sådan at der er et par rigtigt fine æg til oplægning i dag!

 
At 10:22 AM, Blogger Solsikke said...

Held og lykke i dag, Amocca. Tænker på dig...

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger