Friday, September 09, 2005

G.I.D.M.E.B*

Jep, nu er jeg G.I.D.M.E.B* og ligger her på min sofa, vel hjemvendt fra ægoplægning på Skejby. Men lad os lige starte fra begyndelsen...

Imorges kl. 8.15 ringede telefonen. På daværende tidspunkt stod jeg under bruseren og havde netop sæbet mig ind. Jeg var i god tid, for Skejby kontakter os først mellem 8.30 og 9, og de ringer altid til dem, der har længst at køre først. Men nu ringede telefonen jo, og det kunne jo være...
så ud fra bruseren med mig, nøgen, plaskvåd og sæbedryppende ind i stuen. Hvor jeg lige umiddelbart ikke var i stand til at lokalisere telefonen. Fandt den dog - i sofaen, under et tæppe....
Det var Skejby, eller nej, det var en laborant ude fra Skejby. Der var to æg til oplægning, vores tid var kl. 11.10. Og så blev der lagt på. Forfjamsket (og nøgen foran de 4 vinduer ud mod Silkeborgvej) som jeg var, fik jeg ikke spurgt om de resterende 9 æg ud...

Kl. 11.02 træder jeg ind i venteværelset på klinikken. Manden min måtte parkere bilen.Han træder ind i venteværelset 5 minutter senere, men da er jeg allerede blevt kaldt ind. Jeg forhører mig om de har ændret procedure, men laboranten sværger at de altid ringer imellem 8 og 9 og helst mellem 8 og 8.30. Men at jeg sjovt nok var nr. 3 der havde forhørt mig... Dette kan sygeplejersken så informere hende om er fordi, at der på ægudtagningssedlen står, at de vil ringe til os mellem 8.30 og 9...

Nå, men til det vigtige i dette: æggene!

Ud af vores 11 æg havde 7 valgt at lade sig befrugte. Disse 7 havde derefter valgt at sprede sig i hele spekteret af kvalitet. Helt fra dem der i chokket over befrugtningen fragmenterede af skræk, til dem der gjorde det de skulle - nemlig dem der artigt delte sig fint og regelmæssigt...

De artige æg var der 2 af, og dem fik jeg sat op her til morgen... De resterende 5 var så uartige, at de ikke kunne bruges til noget som helst, så der blev desværre ingen fryseæg til os i denne omgang...

Og det fører os så tilbage til det med at ligge på sofaen... Men nu ruger jeg altså.. 14 dage med pinnochiokugler og test d. 23. september.

-------

*Gravid Indtil Det Modsatte Er Bevist

11 Comments:

At 1:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca!

Krydser fingre for, at de to artige æg fortsætter med at være artige!!

Kram fra Snowie

 
At 2:23 PM, Blogger Frandse said...

Dejligt med de to æg, og når de nu er så artige så bliver de jo hvor de skal:-)

Krydser finger for en mega positivt test d. 23

Knus
Anne

 
At 4:00 PM, Blogger Mira said...

Kryyyyyyyydser for at æggene bliver ved med at være superartige og gør hvad de skal så du kan se de berømte to streger d. 23. sept.

 
At 4:18 PM, Blogger Spirren said...

Fortvivl ej søde, hvis du har mistet håbet og troen, for jeg håber og tro på, at denne gang vil være jers tur.

Hep hep løbet er gået igang...

Kæmpe knus fra M.S

 
At 4:21 PM, Blogger GitteK said...

Hvor dejligt med et par artige æg!
hvis du fodrer dem godt med pinocciokugler og chokolade er jeg sikker på at de vil fortsætte med at være søde og artige ;o) Ihvertfald indtil de bliver et par bøller der vil rende rundt og forstyrre dig i morgenbadet.

P.S. Jeg så dig i øvrigt godt da jeg kørte forbi i morges, på vej til skole -hehe

 
At 4:21 PM, Blogger GitteK said...

Hvor dejligt med et par artige æg!
hvis du fodrer dem godt med pinocciokugler og chokolade er jeg sikker på at de vil fortsætte med at være søde og artige ;o) Ihvertfald indtil de bliver et par bøller der vil rende rundt og forstyrre dig i morgenbadet.

P.S. Jeg så dig i øvrigt godt da jeg kørte forbi i morges, på vej til skole -hehe

 
At 4:46 PM, Blogger HBT said...

Sikke et par artige æg - håber de forsætter med den stil de næste MANGE måneder.

Knus

 
At 10:23 PM, Anonymous Anonymous said...

Tillykke med guldæggene kære Amocca!! Godt at der var to artige æg til dig.

Knus

 
At 8:38 AM, Blogger Unknown said...

Pyha, jeg må straks ud og shoppe, så jeg har festtøjet klar til den 23. En dato der i øvrigt er termin for en tidligere infertil medsøster, ukendt i blogland men med os i tankerne.
Lykke til min ven.
PUK

 
At 7:52 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære A.

Tillykke med de to artige æg. Vi glæder os og krydser fingre.

Knus fra Trine

 
At 12:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca

Nu har jeg efterhånden fulgt dig et stykke tid. Og det ser ud til at gå den rigtige vej :)

Jeg håber og krydser og ønsker alt hvad jeg kan, på at der er en positiv test d. 23.

Kærlige knus
Kirsten

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger