Monday, June 23, 2008

Familieforøgelse

Hr. Mocca havde jo løftet sløret lidt for hvad fremtiden ville bringe. Og efter flere måneders søgen, er jeg stolt af endelig at kunne præsentere vores familieforøgelse: Karla Malone.*

Karla er en "hul-i-hækken-hund" og er en god blanding af labrador, cocker spaniel og dansk svensk gårdhund. Hun er 2 uger gammel nu og kommer hjem til os i starten af august måned. og vi glæææææææder os...


Om Karla får egen blog eller om hun blot får lov at lege i Kaffebaren vil tiden vise, men som hun vokser til vil hun ihvertfald blive stolt fremvist her...


* Til de der undrer sig over navnet, kan jeg fortælle, at hun er opkaldt efter mandens yndlingsbasketballspiller Karl Malone, og at hun vil blive kaldt Karla i daglig tale

Labels: ,

7 Comments:

At 5:09 PM, Blogger Snowie said...

Det er mig en ære at være den første til at gratulere noget så inderligt! Tillykke med lille Karla-vapsen. Mums! :-)

 
At 1:00 PM, Blogger Spirren said...

Tillykke Amocca og Hr Kaffe med Karla, jeg er vild med navnet :-)

 
At 9:30 PM, Anonymous Anonymous said...

Jubiiii - Jeg er blevet moster :-) Velkommen til vores liv Lille Kærlighed... Mmmmaaaaa, Mira

 
At 10:37 AM, Anonymous Anonymous said...

Åh, hvor er hun kær .... jeg vil os´ha´en hund! Jeg vil os´ha´en hund nuuu!!
Suk, bare jeg havde tiden o pladsen... Jeg glæder mig til at følge Karla :o)

 
At 3:04 PM, Blogger QVINDEN said...

Dejlig, dejlig hvalp. Tillykke med Karla - hun er sgu skøn ved første øjekast.

Et godt råd fra en, der har en cocker, der snart bliver ni måneder: Man skal også skælde ud på dem, selv om de ser på en med de største og sødeste øjne .. for uha de kan lave ulykker :-) Men dælme der er meget sjov ved sådan en størrelse.

 
At 8:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Nårh hvor ser Karla sød ud! Tillykke med hende. Har de flere hvalpe som ikke er afsat? Vi har en nabo som lige har mistet deres gamle hund...

Knus fra Sine + familie

 
At 10:00 PM, Blogger Maomis said...

TILLYKKE! Det er alt for længe siden jeg har været på de her kanter, kan jeg se. Der er sket ting og sager. Skønne lille baby Karla. Glæder mig til at følge hende.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger