Thursday, June 19, 2008

Noget at tænke over...

Jeg er klar over, at der mange ting i sidste indlæg som jeg gerne vil skrive om og kommentere på, og det vil også blive gjort, men ikke lige nu...

Lige nu har jeg modtaget brev fra Herlev. Forsøget er endelig færdigt og resultaterne opgjort. Jeg var i kontrolgruppen. Det vil sige, at jeg fik Puregon og ikke det nye stof. Altså nøjagtigt det samme stof som jeg har fået i hver evigt eneste forsøg jeg har været igennem...

Jeg blev ikke gravid af det - det er jeg godt klar over - men jeg fik et betydeligt bedre resultat, på nøjagtigt den samme behandling som før, blot minus nedregulering...

Det er da noget at tænke over...

Labels:

3 Comments:

At 10:00 AM, Blogger Monja said...

Okay Amocca. Gør det. Kontakt Skejby og forhør jer om den bjørnetjeneste. Her kommer argumenterne:

1: I har en plan med adoption. Du skal nok blive mor. Hold fast i det. I skal nok blive forældre. Det er det, der skal bærer dig over et evt. mislykket forsøg.
2: Du har prøvet det før. Du ved hvad du kan forvente af hormoner og en evt. nedtur. Vist er det ikke sjovt, men nok heller ikke så skræmmende mere fordi du kan komme op til overfladen igen.
3: Du/I har alt at vinde (opnå) og ikke meget at tabe som ikke kan genvindes.
4: Du har en pragtfuld mand.
5: Jeg synes det ser meget lysere ud efter sidste forsøg på Herlev, og jeg mener ærligtalt at Skejby har opført sig rigtig skidt ved ikke at ændre i forsøgsprotokollen. De skylder i hvert fald jer det forsøg. Amocca, du danner jo primær æg under de rigtige betingelser.
6: Ikke mindst – du er jo selv i tvivl – og jeg ville i hvert fald have taget det skridt, og så muligvis sige definitivt stop til behandling derefter med mindre der kom nye positive vikler på sagen (så som 15 top-prima æg, en biokemisk graviditet eller..).

 
At 3:04 PM, Blogger Solsikke said...

Hep hep!

(Jeg holder med Monja!!!!)

 
At 12:27 PM, Blogger Spirren said...

Jeg kan kun give de to damer ret -)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger