Wednesday, April 23, 2008

Sådan er reglerne

Det er ikke alle der ved det, men så er det heldigt, at jeg kan springe til og uddanne jer.

For der er faktisk regler, der gør sig gældende, når man er igang med et forsøg, som viser sig at ikke at blive til noget, på grund af ingen æg til oplægning.

Og de regler er som følger: Man må købe et par sko pr. æg der ikke overlevede!
Og regler er jo til for at blive overholdt, ikke sandt. Så det har jeg gjort, som den artige lille pige jeg nu engang er.

Nej, nej, det er ikke noget jeg har fundet på, sådan er reglerne...

Labels: ,

13 Comments:

At 1:47 PM, Anonymous Anonymous said...

øhm, var det ikke noget med at du faktisk købte 4 par????!!!

GNÆK GNÆK

 
At 2:56 PM, Anonymous Anonymous said...

Wow de røde er flotte!

 
At 6:58 PM, Blogger Amocca said...

nej jeg har altså kun købt 3 par (for sådan er reglerne jo) - jeg ved altså ikke hvor du har fået det med 4 par fra...????

 
At 8:43 PM, Anonymous Anonymous said...

Ov, den regel kendte jeg ikke. Så har jeg jo en del skokøb til gode!

Rikke

 
At 9:27 PM, Blogger Maomis said...

Ha ha ... super cool regel. Tænk at jeg ikke har kendt til den noget før og så på den anden side – det havde nok ikke været godt for hverken skoskab eller pengepung.

Jeg er helt vild med alle 3 par!

 
At 10:38 PM, Blogger Don G. said...

Du glemte den del af reglen med en stor sort højttaler pr æg...!?

 
At 10:39 PM, Blogger Amocca said...

nej nu tror jeg bare du finder på regler Hr. Amocca - og den slags mås man ikke...

 
At 7:58 AM, Blogger Monja said...

Jeg hader at købe sko, men de røde er hammer-flotte. Jeg havde engang et frisk forsøg uden æg til oplægning (cirka 8 æg eller så). sikke mange sko jeg kunne have fået.

 
At 10:20 AM, Blogger LOK said...

Synes det lyder som en rimelige regel - noget for noget.

Hmm...sidder og tænker på hvilken regel, der gælder når man bliver aflyst pga stejke?

 
At 7:07 PM, Anonymous Anonymous said...

Go girl Go girl :o)

 
At 10:07 AM, Blogger Sechen said...

ok, fint lige at vide. Står det i fertilitetsbehandlingshåndbogens paragraf hvad?

Hvilken regel gælder der så for æg der ikke sætter sig fast? En kjole per æg der ikke sætter sig fast, måske?

 
At 8:43 PM, Blogger Amocca said...

det kunne sagtens være Sechen... men i så fald skylder jeg mig selv 8 kjoler...

mmm ikke så skidt endda

 
At 10:08 PM, Blogger Sechen said...

Yes - og jeg har 9 kjoler på kontoen pt. (Har faktisk lige købt een i går, så 8 kjoler). Man skal jo følge reglerne!

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger