Thursday, January 18, 2007

Kald mig bare...

Ja, igår havde jeg min næstsidste eksamen på studiet nogensinde. Jeg var oppe at forsvare min semester opgave fra sidste år, og fik 9, så det var jo fint...

Det betyder, at det "eneste" jeg nu mangler, er mit speciale... Utroligt, men sandt...

I december var jeg sikker på, at dette forår ville bliver præget af om-eksaminer, grundet hvor skidt jeg havde det under eksamensperioden, men sådan skulle det ikke være... Heldige heldige mig!

Så nu kan jeg officielt kalde mig selv for specialestuderende... eller, altså, officielt er jeg vel egentlig informationschef i Toys R Us, men udover det, ja så er jeg også specialestuderende...

Hmmm.. kald mig hvad I vil, men ihvertfald er der ikke flere eksaminer nu...

PS. Er nu flyttet over på "New Blogger", og kan derfor kategorisere mine indlæg. Mine arkiver vil derfor langsomt men sikkert blive lavet om i den nærmeste fremtid...

Labels:

7 Comments:

At 12:30 PM, Blogger soesterlystig said...

Tillykke... og ret flot, at du allerede er Informationschef! :-)

 
At 1:59 PM, Blogger Frøkenhat said...

Tillykke med titlen eller titlerne.

 
At 3:56 PM, Anonymous Anonymous said...

Undskyld mig, men skrev jeg ikke en tillykkende kommentar her til dig i morges? Sad jeg ikke med tandpine og alting og skrev heppende ord. Var jeg ikke så egocentrisk at kræve en eksamensfest, en indflytterfest og til sidst en almindelig fest her i kaffebaren. Hvor filan blev det indlæg af?
Mærkeligt firma, dem der new blogger.
;)
PUK

 
At 8:19 PM, Anonymous Anonymous said...

Også tillykke herfra!

 
At 12:21 PM, Blogger Signe og Jan said...

Tilykke med titlen! Det er fedt at blive færdig med det speciale, så det kan du jop glæde dig til. (selvom processen godt kan være hård giver det en fed sejrsfornemmelse når man er færdig)

 
At 4:49 PM, Blogger Majer said...

Tillykke med at du nu "kun# mangler dit specieale. Tænk hvor fedt det er ikke at skulle bruge foråret til at gå et par eksamener om!! Det må være en skøn fornemmelse :-)

 
At 9:09 PM, Anonymous Anonymous said...

Tillykke med at være nået her til Amocca, jeg ved, du har knoklet hårdt for det....

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger