Thursday, January 11, 2007

Fake it and you'll make it...

Øøøhmmm... Jeg har svært ved at forklare hvordan det her er sket, men jeg kan fortælle jer, at de der eksaminer, ikk?

Altså dem hvor jeg ikke havde læst til, eller deltaget i undervisningen til, eller noget andet end tude over at jeg ikke kunne læse til...

Altså dem som det burde have været fuldstændig fysisk umuligt for mig at bestå... Dem har jeg bestået!!!

To 8-taller og et 6-tal blev det til... Jeg forstår det stadig ikke helt. Men sådan er det...

Så... jo, om ikke andet, så ved vi nu, at jeg kan fake min vej igennem praktisk talt alt... både skriftligt og mundtligt...!

Labels:

13 Comments:

At 9:20 PM, Anonymous Anonymous said...

det ER sgu da meget cool!
tillykke mæét!

Gitte (aka Amor)

 
At 10:40 PM, Anonymous Anonymous said...

Det er ikke så ringe at kunne fake.... (skummelt smil)

 
At 10:52 PM, Anonymous Anonymous said...

Tillykke!

Knus fra Sine

 
At 7:28 AM, Anonymous Anonymous said...

Vi skal da alle have nogle fordele i livet - så du er bare heldig at det er en af de brugbare egenskaber. Tillykke med resultaterne - de er helt velfortjente, eller????

Hilsen Lea

 
At 8:41 AM, Blogger Frøkenhat said...

Stort tillykke. Måske kan du mere, end du tror?!

 
At 8:48 AM, Blogger soesterlystig said...

Fandmer godt gået!! Tillykke!

 
At 9:07 AM, Anonymous Anonymous said...

Tilykke søde Amocca
Selvfølgelig bestod du, for du kan bare det der.
Godt gået tøs og to 8 taller, det er da vist ikke helt dårligt oven i :-)

 
At 1:07 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca

Selvfølgelig bestod du!
Andet ville have overrasket mig meget.Du er nemlig god og dygtig og klog. Det hele lå bare på lager og ventede på en chance for at komme frem på eksamensbordet. Tillykke med det!

Kærlig hilsen Evi

 
At 9:49 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej Amocca.

Tillykke med de flotte eksamensresultater. Det er super godt gået!

Knus fra
jacob & Trine

 
At 8:39 AM, Blogger Signe og Jan said...

tillykke

 
At 1:35 PM, Anonymous Anonymous said...

Godt gået! Jeg tænkte det nok ;-)
Tror ikke på der var meget fake i det.
"Fake it until you make it" gælder desværre ikke graviditeter. Kunne ellers være sejt.

 
At 1:47 PM, Blogger Majer said...

Ej hvor godt!! Mange gange tillykke med at der nu er 3 eksamener mindre i dit studie!!

/Majer

 
At 7:45 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg sagde det jo - FAKE IT AND YOU'LL MAKE IT!!

Sikke længe jeg har været væk, men kan jo godt følge med her alligevel...

Problemet er blot at min livsfilosofi, Fake it and you'll make it, er stærkt udfordret her på den anden side af atlanten...

Så... What is a girl to do??

PANIK, Kram fra Mira

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger