Monday, June 12, 2006

Ulv i fåreklæder

Kender I det, når man egentlig bare venter på at der er nogen der opdager at man er en fake? Sådan har jeg haft det længe med hensyn til min uddannelse. Men de har ikke opdaget det endnu - bizart nok...

Jeg skal til eksamen i morgen og på fredag og på tirsdag... og jeg har ikke læst nok eller ordentlig eller noget... Og nej, det er ikke bare noget jeg siger, det er desværre et faktum, som vi ikke kan komme udenom... Jeg har ikke været ordentlig koncentreret om noget som helst i dette semester - måske forståeligt nok, når man tænker på hvad jeg har kæmpet med i de andre dele af mit liv, men jo ikke en undskyldning når man står foran sensor og det grønne bord...

Mit håb er at bluffe mig igennem, om det går kan kun tiden vise... Jeg er generelt ret godt skåret for tungebåndet, og kan egentlig slet ikke forestille mig at jeg kunne dumpe. Men det er vel kun et spørgsmål om tid før nogen opdager, at jeg i virkeligheden ikke ved en skid og slet ikke hører til der...

Labels:

8 Comments:

At 11:36 PM, Anonymous Anonymous said...

Pøj pøj med i morgen ! :-)

 
At 8:01 AM, Blogger Signe og Jan said...

Held og lykke - mon ikke du ved en hel del ;o)

 
At 10:32 AM, Blogger Spirren said...

Selvfølgelig klarer du også de eksamener, held og lykke med alle tre.

Knus Spirren

 
At 1:25 PM, Blogger Snowie said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 1:26 PM, Blogger Snowie said...

Jeg er ved at falde ned af stolen af grin over det billede. Det er helt kanon :-D

Nå... jeg tror ikke, det er et problem, at være en ulv i fåreklæder, så længe man er en lækker og snu ulv. Jeg tror godt, du kan narre dem og bestå!!

Kram fra Snowie

 
At 2:24 PM, Blogger Majer said...

Læste lige at du skulle til eksamen i dag. Håber at det er gået godt, selvom du ikke føler dig forberedt optimalt ;-)

 
At 5:39 PM, Blogger HBT said...

Held og lykke med det.

 
At 7:14 PM, Blogger GitteK said...

Åh ja...
det der kender jeg godt!
derfor hader jeg skriftlige prøver...

Knæk og bræk!

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger