Friday, June 16, 2006

Two down one to go...

Guderne må vide hvordan det lykkes mig, men tydeligvis sidder ulden godt på mig, for det er her i eftermiddags lykkes mig at score et 9 tal i databasearkitektur og systemudvikling... et fag jeg med totalt ærlighed kan sige, at jeg ikke ved en hujende fis om eller interesserer mig for overhovedet...

Så mangler jeg kun en, og så er der dømt sommerferie - eller det vil sige, der er dømt arbejde, arbejde, arbejde, men i det mindste vil eksaminerne da være ovre for denne gang....

Opdatering følger efter tirsdagens udflugt, men kan ikke sige hvor hurtigt den kommer, da jeg har store planer om en heftig mængde alkohol - ligegyldigt hvad resultatet...

Labels:

5 Comments:

At 3:35 PM, Blogger Freudika said...

Tillykke med 9-tallet ...

 
At 9:45 PM, Blogger Solsikke said...

Hvor fint. Held og lykke med den sidste!

 
At 8:47 AM, Blogger Spirren said...

Fedt A et nital.
Held og lykke med Tirsdag...

 
At 10:15 AM, Blogger Majer said...

Tillykke med 9 tallet. Og pøj-pøj i morgen.

 
At 9:29 AM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca

Forhåbentlig er din sidste eksamen gået lige så godt, så du kan fejre at det er vel overstået og slappe af.

Kærlig hilsen Evi

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger