Tuesday, June 13, 2006

One down two to go...

Dagens eksamen er overstået med et 8 tal som resultat. Er det bare mig eller er 8 bare den fladeste karakter i verden? Det er ikke godt, men det er heller ikke skidt... det er bare.... 8!

Nå, men hey, når man tænker på hvor lidt jeg har lagt i det burde jeg vel være godt tilfreds (sjovt jeg så ikke er det... hmmm)... Nå, men hvorom alting er så er den altså overstået og så er der jo heldigvis kun to tilbage...

Skal nok holde jer opdateret

Labels:

6 Comments:

At 7:55 AM, Blogger Unknown said...

tillykke med 8 tallet. Godt være det er lidt kedeligt, men da meget mere mundret end det der ligger neden under.

Håber resten går lige så godt eller bedre.

cs

 
At 9:45 AM, Blogger Spirren said...

Amocca 8 er da en ok karakter og så når du ikke havde læst op til det!

Jeg er tilfreds på dine vegne, tænk hvis du havde fået 5, så så det hele meget anderledes ud ik!

 
At 10:58 AM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca

Du kunne have gjort det bedre, derfor er du ikke tifreds. Tilgiv dig selv! Det kunne bare ikke være anderledes lige nu, men det er da slet ikke så ringe endda!

Kærlig hilsen Evi

 
At 12:10 PM, Anonymous Anonymous said...

Tillykke med 8 tallet!

Selv har jeg lige fået 8 i 2 fag, havde det på samme måde, 8 er hverken godt eller skidt, og dog, sætter jeg min indsats op imod 8 tallet er det sgu vist hel fint.

Lone.

 
At 8:01 PM, Anonymous Anonymous said...

Altså - taget i betragtning at du skulle være en ulv i fåreklæder så må du da ligne meget godt.......
Knuzer og tillykke fra Mutti

 
At 8:52 PM, Blogger Majer said...

Du har ret i at 8 er "lidt fladt". Meeen se det som at være bedre end blot "bestået".... Jeg er en gan blevet bedømt til en 1- årsprøve, hvor vi ikke fik karakter, men bare "bestået" eller "ikke-bestået". Selvom jeg bestod, var det en noget tam fornemmelse. Man har jo ikke meget at sammenligne sig med.

Held & Lykke med de næste to eksamner.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger