Wednesday, June 21, 2006

Done, done and done...

Så blev den sidste også overstået - desværre med en endnu en flad 8'er - ville hellere have sluttet af på en 9'er, men sådan skulle det ikke gå... Og igen, skal man tage med, at jeg jo af en eller anden grund har valgt ikke at deltage i fagene i dette semester... Så det er nok ikke så skidt endda.

Så nu er der sommerferie, og selvom det sådan set bare betyder at jeg skal arbejde en hel masse, så er det alligevel dejligt. For når jeg har fri har jeg fri... det har man aldrig rigtigt helt som studerende...

Jeg har en masse i hovedet, som jeg skal have skrevet ned. Så forhåbentlig bringer sommeren masser af spændende blogindlæg.

Labels:

9 Comments:

At 8:55 AM, Blogger Spirren said...

Tillykke med 8 tallet, og at du endelig har fri for læsningen, undervisningen og alle eksamenerne...

Jeg glæder mig til at høre mere fra dig.

Knus

 
At 9:40 AM, Blogger GitteK said...

jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

 
At 9:48 AM, Anonymous Anonymous said...

Tillykke med de flotte karakterer! Det fik jeg ikke sagt i går, selvom vi fik talt om så meget andet! Ja, jeg kan godt følge din tankegang vedr. sommerferie og arbejde. Under studierne og især op til eksamen, er der pres på hele tiden og man holder aldrig fri. Håber dog ikke, at du skal arbejde hele sommeren. Du har også fortjent at holde noget ferie!

Knus Tina

 
At 10:08 AM, Blogger Solsikke said...

Stort tillykke!

Jeg kan godt huske hvor meget karakteren betyder for én, mens man er i det. Men da jeg var færdig og skulle søge job har jeg kun oplevet en eneste gang at blive bedt om at vise mit eksamensbevis - så kiggede de på det et øjeblik og det var det.

Det vigtigste er HELT KLART at have graden - jeg tror sjældent at der er nogen der går op i om der står 8 eller 9.

Skønt med ferie! Nyd det!

Knus

 
At 11:19 AM, Blogger Frøkenhat said...

Tillykke med en veloverstået eksamen.

 
At 2:04 PM, Blogger QVINDEN said...

Tillykke med sommerferien - det er jo skønt! Må vi så bare se noget sol snart.... Regn gå din vej!

 
At 9:45 PM, Blogger Mira said...

Tillykke med eksamen og sommerferie, bare det var mig. Kunne godt bruge en laaaaang sommerferie :-)

 
At 10:08 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg vil også lige ønske dig tillykke herinde med overstået eksaminer.

Det er bare en fed fornemmelse, når man har gjort noget færdigt og kan holde lidt fri - nåja fri på den ene eller den anden måde...

Tillykke!

Hilsner fra Caf

 
At 2:45 PM, Blogger soesterlystig said...

Mit gennemsnit på 10.2 har heller aldrig skaffet mig et job - men så har jeg da noget at prale af;-)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger