Sunday, December 25, 2005

Hvid jul, rød jul, who cares....

Den 22. december lavede jeg et tidligt nytårsfortsæt, eller dvs. det var mere et julefortsæt, nemlig, at jeg ville drikke mig godt og grundigt beruset hver eneste dag indtil jeg skulle møde på arbejde d. 27. december.

Det har gået rimeligt i de sidste par dage, med at opfylde dette fortsæt, men i dag halter det dog lidt, det vil jeg dog forsøge at råde bod på om muligt....

Jeg håber I andre nyder helligdagene og julen.

- hvad enten den er hvid eller rød...

Labels: ,

3 Comments:

At 11:33 AM, Blogger MariaG said...

sjovt, jeg har lavet præcis samme tidlige nytårsforsæt...desværre er jeg ikke nået længere end til at være småberuset trods utallige forsøg på at opnå det fuldstændige tab af kontrol...sidste julefrokost er i dag, så nu skal der gøres noget ved det...jeg må rette op på de til tider fesne beruselser jeg har præsteret de sidste par dage

 
At 12:01 PM, Anonymous Anonymous said...

Endnu en krammer til dig

 
At 3:14 PM, Blogger Unknown said...

Pyha - det er da et af de virkeligt hårde forsæt ;)
KRAM
PUK

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger