Friday, September 23, 2005

Og det var to...

Er jeg den eneste der har en fornemmelse af dejavu, ved den overskrift?

Rigtigt gættet, prøven var som ventet, negativ idag. Jeg er ok, jeg vidste det jo godt, så det var ikke nogen chokerende nyhed, da resultatet kom. Men derfor er det da træls alligevel - for at sige det på godt jysk.

Nå, men nu til det vigtige - det I, i virkeligheden loggede ind for at læse om: Nemlig hvem der blev vinderen af den fantastiske blodprøvequiz? Jeg kan sige så meget, at det var en overraskende sejr....

Vinderen bleeeev.... *trommehvirvel*... HBT!!!

Da hun, som den eneste, gættede på, at laboranten fandt blod i første hug i den første arm! Wow! Ret utroligt, når man som jeg er vant til at blive stukket minimum 4 gange når der skal tages blod....

Nå, men din præmie er dette lækre ostebord, selvom jeg må advare dig om, at vinen vil blive drukket af mig snarligst, så du må nøjes med osten...

Skåååål! Det er tid til alt det forbudte, endnu engang...

9 Comments:

At 6:29 PM, Blogger Mira said...

Skåål fra Mira der snart går om bord i et glas rødvin :-)
Surt med blodprøven....rigtig surt!!!! Så MÅ det jo være 3. gang der er lykkens gang!!!

 
At 7:06 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej søde.
Du har været i mine tanker konstant denne uge, og jeg er virkelig ked af, at 2. gang ikke var lykkens gang. Men som Mira siger, det er 3. gang!!!!
Knus og tanker fra
Trine

 
At 7:23 PM, Blogger HBT said...

Neeeeeeeeeeeeej hvor er jeg dygtig ;-) - jeg er da glad for at jeg fik ret så du kunne slippe for unødig stikken.

Drik du bare vinen søde det holder jeg mig fra lige nu.

Knus

 
At 9:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej Amocca, vil bare sende dig trøst og en KÆMPE krammer... jeg TROR på, at 3. gang er lykkens gang for jer !

Kram og tanker fra det fynske

Silåtte

 
At 9:40 PM, Anonymous Anonymous said...

Min blodprøve var også totalt negativ idag, suk. En gin og tonic skal gøre rigtig rigtig godt nu, og så må vi på den igen næste måned. Bedre held næste gang til os alle. Hanne

 
At 9:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Smukke Amocca
ØV ØV ØV - kast dig bare over 2 flasker vin - for lige om lidt er det forbudt igen - laaangt frem i tiden!!
Knuzer

 
At 11:21 PM, Blogger GitteK said...

Årh for helved!

PIS PIS PIS PIS PIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!!

Men så må det bare være 3 gang Lykkens gang!! Sgu!

 
At 11:53 PM, Anonymous Anonymous said...

Kjære deg, Amocca, dette var trist. Varme tanker og klem fra Kristiane i Oslo

 
At 11:54 PM, Blogger Freudika said...

Selvom det overhovedet ikke hjælper lige nu - så vil jeg også sige - lad 3. gang være lykkens gang ...

Nyd alt det forbudte i en periode, og gå så ombord i 3. forsøg når I har sundet jer lidt ...

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger